Details van de review
Hoe hou je klanten vast.
2 jaar geleden kwam er een figuur bij mij aan de deur met een voorstel om over te stappen naar fiber. Hij beloofde mij van alles maar daar kwam naderhand niets van terecht.
Daarna heb ik ongeveer 3 maanden zonder huistelefoon gezeten. ze kregen hem niet aangesloten.
Ook daarna weer maanden lang problemen gehad met de vaste telefoonaansluiting.
Ik moest zelf uitzoeken waar de storing zat. Ik had nl een nummer doorverbonden naar een mobiel nummer. Uren mee bezig geweest.
Na een jaar werd de internetsnelheid vertraagd. Enige tijd daarna vroeg ik of ik tot het eind van dit abonnement de snelheid kon verhogen, dat kon wel maar dan moest ik weer voor een jaar bijtekenen.
Mijn ervaringen zijn dus erg slecht en zo te zien ben ik niet de enige.
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 5.0 |
slechte keus
ik zal blij zijn als ik op exact 11 januari dit 2 jarig abonnement kan opzeggen. Eerder dan en later als 11 januari kan niet. Eén dag te laat dan komt er weer een maand opzeg termijn bij.
Hoe hou je klanten vast.
2 jaar geleden kwam er een figuur bij mij aan de deur met een voorstel om over te stappen naar fiber. Hij beloofde mij van alles maar daar kwam naderhand niets van terecht.
Daarna heb ik ongeveer 3 maanden zonder huistelefoon gezeten. ze kregen hem niet aangesloten.
Ook daarna weer maanden lang problemen gehad met de vaste telefoonaansluiting.
Ik moest zelf uitzoeken waar de storing zat. Ik had nl een nummer doorverbonden naar een mobiel nummer. Uren mee bezig geweest.
Na een jaar werd de internetsnelheid vertraagd. Enige tijd daarna vroeg ik of ik tot het eind van dit abonnement de snelheid kon verhogen, dat kon wel maar dan moest ik weer voor een jaar bijtekenen.
Mijn ervaringen zijn dus erg slecht en zo te zien ben ik niet de enige.