Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Niet doen
ben nu bijna een jaar aangesloten bij Fiber. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer ontevreden ben. Het begon al bij het feit dat het mij beloofde welkomstcadeau als nieuwe abonnee (vliegtickets citytrip) nooit geleverd zijn. Na herhaaldelijke meldingen hiervan wordt steeds beloofd dat de ´betrokken afdeling´ met mij contact zal opnemen. Dit gebeurt alleen nooit. Nou wil ik daar niet zo over zeuren, het is immers een cadeautje, maar het is wel tekenend geweest voor het verdere verloop van het contact met Fiber. Zo zat ik ruim twee weken zonder internet, tv of telefoon nadat ik overgeschakeld was naar digitale tv. Iedere dag gebeld en gevraagd om een oplossing. Iedere keer ruim 20 minuten in de wacht gestaan. Klantenservice vertelde steevast iedere dag hetzelfde verhaal, bleef me vertellen dat ik iets verkeerd had gedaan bij de aansluiting en zij dus niet verantwoordelijk waren, ze verder geen oplossing hadden voor mij. Pas toen ik dreigde met de consumentenbond, stond er plots een monteur voor de deur, die constateerde dat ik het verkeerde modem had gekregen. Binnen 5 minuten gefixt. Het lag niet aan mij, maar er kwam geen enkel excuus of compensatie voor de financiële gevolgen voor mij (ik heb internet nodig voor mijn werk en daardoor ontstonden problemen). Vervolgens ontvang ik facturen waarop twee aansluitingen op mijn adres staan. Ik heb uiteraard maar 1 aansluiting, maar krijg Fiber niet zover dat ze dit corrigeren. Er worden dus ook twee aansluitingen in rekening gebracht en ik betaal dus steevast over de 100 euro p.m. Ik bel en schrijf ze hier over, waarna het bedrag aangepast wordt en ik de tip krijg om het reeds betaalde bedrag te storneren, maar de volgende maand gebeurt dit steeds opnieuw. Klantenservice is erg slecht op de hoogte, komen met opmerkingen als: Tja, u bent een speciaal geval..., maar beschikken niet over de macht om zelf iets te veranderen. Verzoeken om mij dan de leidinggevende te laten spreken worden beantwoord met : U wordt teruggebeld. Maar ook dit gebeurt niet. Ik heb nu twee ingebrekestellingen lopen en wil juridische stappen ondernemen om onder mijn contract uit te komen. Want ook al zou vanaf nu alles vlekkeloos verlopen, de eerste 10 maanden zijn zo slecht verlopen dat ik er geen vertrouwen meer in heb. Kortom: Pas op, niet doen!
Commentaar
Ik kreeg het pakket netjes in huis en heb alles op de dag van afspraak netjes aangesloten echter de huistelefoon werkte niet.
Ik heb in totaal 5 uur met mijn mobiel aan de lijn gehangen met de klantenservices en ze beloofde om het bedrag wat ik meer kwijt zou zijn aan mobiel bellen te vergoeden, u raad het al, toen de huistelefoon eenmaal werkte en ik om de vergoeding kwam kreeg ik deze niet?
Ook de apparatuur werkt niet naar behoren zo ga ik met zappen van ned1 naar rtl 4 ect, neemt de tv box soms een film niet helemaal op, en geeft de tv box aan dat hij vol is en dat gewoon niet is? Ook als je de afstandsbediening gebruik met een volle batterij wil de tv gewoon niet aan of kan je opgenomen films of serie gewoon niet kijken dus alles maar weer resetten, wat kan ik hiermee?