Details van de review
Met vriendelijke groet,
Jyoti Kruger.
Fiber, ik ben er zelf mee in zee gegaan, geen schuld aan Fiber, maar aan mezelf te danken!
Beste mensen, ik herken de recentie's vanuit u verhaal, ik kan ( wij kunnen ) Fiber natuurlijk overal de schuld van geven, zij doen hun levering op de manier waaruit zij hun service kunnen bieden, ik ben zelf de gene geweest die er mee in zee is gegaan om een 2 jarig abonnement af te sluiten via die kosten er deur aan deur verkoop, mooie gladde praatjes en beloftes, het was zelfs zo dat ik zelf nog een jaar bij een andere internet provider mijn contract had lopen, deze meneer deur aan deur verkoop gaf aan '' mevrouw wij nemen de overname van u over bij u huidige provider zodat het u niks kost,en er geen boete in rekening gebracht gaat worden, Nou niks van waar,ik heb in de zomer periode van 2015 3 weken geen internet gehad wel de facturatie op tijd betaald, ook de klantenservice gaf mij hierin te kennen dat er wat mis was gegaan met de verwerking van de betaling, maar er verder niks aan konden doen, uiteindelijk heb ik en zowel aan Fiber en toen destijds mijn huidige provider moeten betalen, dus dat hield in per maand aan 2 internet providers moeten betalen, en dat een jaar lang voordat ik vrij was bij mijn contract wat nog een jaar doorliep, u begrijpt wel dat die kosten mij erg duur kwamen te staan,ik betaal nu per maand aan Fiber euro 64,95 voor alleen internet en televisie, erg prijzig naar mijn idee.Nu lees ik dat er meerdere mensen zich hebben laten overrompelen door Fiber, 1 ding heb ik nu geleerd, nooit meer klakkeloos iets aannemen wat te mooi voor woorden lijkt, en anders binnen 2 weken opzeggen nadat u de order ondertekend heeft.Ik wens u heel veel succes, en wens u hierbij een vooral heel veel succes met u abonnement bij Fiber.Ik kan mijn abonnement per a.s oktober 2016 op gaan zeggen, ik kan niks anders zeggen, t heeft mij wat gekost, maar 1 ding ik heb hierin een les uit gehaald.
Met vriendelijke groet,
Jyoti Kruger.