Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
FIBER.NL beweerd KPN te zijn?
Hallo mensen daar ben ik weer , alweer een review , je raad het al alweer tegen oplichters bende FIBER.NL . Het wordt zachtjesaan een trend, ik lijk wel een vlogger, ach als t werkt doe ik dat graag tegen dit tuig. daag me niet uit. Leuk voor op you tube eigen kanaal , m n eigen kop, dr op, begin er aan te denken zelfs . lol.. maar nu ff zonder dollen, mijn lieve poolse buurvrouw die het niet breed heeft , wordt ook al flink door FIBER.NL. Al dagen lang heeft ze geen signaal , via live chats op hun site ,worden we telkens door verbonden en doorverbonden en na een half uur op alle chats krijgen we te zien in rode letters na het lange wachten, niet bereikbaar! en worden we steeds weggedrukt zelfs! telefonisch na een half uur wachten krijgen we te horen van Oscar die leeft van een bijstandsuitkering waarschijnlijk en als bijbaantje heeft om mensen te woord te staan vanuit zijn eigen kamertje van 4 bij 3 meter , in bijna niet verstaanbare buitenlandse taal, sorry je moet bij KPN netwerkbeheer zijn! is dan fiber.nl KPN ?? Oscar beweerd dat KPN de netwerkbeheerder is. Ik verzoek dus iedereen die bij KPN zit , dit berichtje ff te kopieren en door te sturen naar KPN. De doos met inhoud gaat terug naar dit tuig, want we hebben nog een opzichtermijn . en ik verzoek iedereen om foto s te maken van de teruggestuurde inhoud, want bij een geschil zijn ze meesters in foute foto s te sturen naar de geschillen commissie, zgn verbrande glasvezelmodems ,andere kapotte routers enz, dus foto s maken mensen! Wisten jullie al dat er een landelijke grote actie tegen hun op facebook is? zegt genoeg toch? trap niet in fiber, groetjes mij johan