Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Het is niet te geloven hoe slecht ze zijn.
Op alle fronten scoort Fiber bij ons als slechtste provider ooit en ik heb dan ook spijt als haren op mijn hoofd dat we niet eerder gegoogeld hebben op reviews.
En als we met al deze problemen dan bellen worden we door de telefonisten niet serieus genomen en weigeren om een monteur te sturen of uberhaupt aan een oplossing te werken. Ze dreunen een standaard verhaal op die voor ons niet van toepassing is, maar verder komen ze niet.
Als ik dat dan zeg, word me gezegd dat zij het wel weten want, en ik citeer: 'Ze hebben er voor geleerd'
Dus nogmaals: Fiber is echt heel slecht en raad het een ieder af!
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door J.Brand Augustus 11, 2016

Onthutst door zoveel slechte service en waardeloze telefonisten

Het is niet te geloven hoe slecht ze zijn.
Op alle fronten scoort Fiber bij ons als slechtste provider ooit en ik heb dan ook spijt als haren op mijn hoofd dat we niet eerder gegoogeld hebben op reviews.
En als we met al deze problemen dan bellen worden we door de telefonisten niet serieus genomen en weigeren om een monteur te sturen of uberhaupt aan een oplossing te werken. Ze dreunen een standaard verhaal op die voor ons niet van toepassing is, maar verder komen ze niet.
Als ik dat dan zeg, word me gezegd dat zij het wel weten want, en ik citeer: 'Ze hebben er voor geleerd'
Dus nogmaals: Fiber is echt heel slecht en raad het een ieder af!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.