Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Wat had ik al snel spijt toen ik twee jaar geleden naar Fiber overstapte. Gelokt door een advertentie met een welkomstcadeau, waarop ik bijna een jaar heb moeten wachten.
En toen bleek dat ik de kleine lettertjes niet goed had gelezen: ik had voor twee jaar getekend!
Je kunt nagenoeg geen contact krijgen met de helpdesk, vreselijk was het die eerste tijd.

Anyway, die twee jaar zijn bijna om. Gelukkig, terug naar mijn vorige provider.

Wel moet ik zo eerlijk zijn om te zeggen dat ik het tweede jaar geen enkel technisch probleem heb gehad. Geregeld langzaam internet, dat wel. Maar goed, het werkte op zich altijd wel.
Gemiddelde score 

5.0
Installatie 

3.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

6.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

7.0
Geschreven door Jan van Veldhuizen Augustus 22, 2016

Eindelijk, de twee jaar zijn voorbij

Wat had ik al snel spijt toen ik twee jaar geleden naar Fiber overstapte. Gelokt door een advertentie met een welkomstcadeau, waarop ik bijna een jaar heb moeten wachten.
En toen bleek dat ik de kleine lettertjes niet goed had gelezen: ik had voor twee jaar getekend!
Je kunt nagenoeg geen contact krijgen met de helpdesk, vreselijk was het die eerste tijd.

Anyway, die twee jaar zijn bijna om. Gelukkig, terug naar mijn vorige provider.

Wel moet ik zo eerlijk zijn om te zeggen dat ik het tweede jaar geen enkel technisch probleem heb gehad. Geregeld langzaam internet, dat wel. Maar goed, het werkte op zich altijd wel.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Jan van Veldhuizen
Augustus 29, 2016
Inmiddels heb ik de opzegbrief gestuurd. Zoals bij alle brieven die ik in het verleden heb gestuurd moet ik nu weer zelf erachter heen om te checken of het is aangekomen. Want een bevestiging sturen, daar hebben ze bij Fiber Nederland nog nooit van gehoord.
1 resultaten - getoond 1 - 1