Details van de review
Geen dienstverlening, slechte WiFi verbinding en een torenhoge rekening.
Aansluiting televisie zou alleen mogelijk zijn met een kabel die dwars over de vloer gelegd kon worden hetgeen ook door de monteur werd afgeraden. Overleg met fiber was niet mogelijk en er moest hoe dan ook betaald worden omdat de wettelijke 14dagen bedenktijd was verstreken. Afkoopsom is het bedrag ineens dat anders per maand betaald moet worden.
Nog nooit eerder zo een slechte en klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt.
Aansluiting televisie zou alleen mogelijk zijn met een kabel die dwars over de vloer gelegd kon worden hetgeen ook door de monteur werd afgeraden. Overleg met fiber was niet mogelijk en er moest hoe dan ook betaald worden omdat de wettelijke 14dagen bedenktijd was verstreken. Afkoopsom is het bedrag ineens dat anders per maand betaald moet worden.
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Wim
September 09, 2016
Heel erg slecht
Geen dienstverlening, slechte WiFi verbinding en een torenhoge rekening.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
ik ben het met jullie alle eens ik moet mijn eerste rekening van 162 euro nog betalen maar ik doe dit niet desnoods ga ik naar een advocaat om dit uit te laten zoeken of ik schakel kassa in maar aan betalen ho maar!
1 resultaten - getoond 1 - 1