Details van de review
Ga niet met deze provider fiber in zee het kost alleen maar geld en je word gewoon bedonderd door die gasten van fiber.Ik raad het iedereen af om bij hun iets aan te vragen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Oplichters met mooie praatjes.
Wat een slechte provider is fiber vooral de helpdesk.Dinsdag 6-9-2016 zou het internet en de telefoon worden opgeleverd zodat wij er gebruik van konden maken.Maar nu is het Zaterdag 10-9-2016 en nog steeds geen internet en ook geen telefoon.Heb hun een aantal keren gebeld om te vragen hoe het nu zit dat het nog steeds niet werkt hier het antwoord wat ik steeds krijgt is dat er een storing is.Dus maar eens gebeld met de netwerkbeheerder van de centrale hier en er is geen storing.Dus ik ben niet eens aangesloten op de centrale zij de man.Maandag zeg ik het contract ook meteen op bij fiber het zijn oplichters want er zijn al bedragen van onze rekening afgeschreven 49.95 en een van 7,95 en nu weer een van 57.95 zonder dat ik er ook maar gebruik van heb kunnen maken pure oplichterij mensen.
Ga niet met deze provider fiber in zee het kost alleen maar geld en je word gewoon bedonderd door die gasten van fiber.Ik raad het iedereen af om bij hun iets aan te vragen.