Details van de review
Al een half jaar klant via Fiber.
Naar alle tevredenheid geholpen door helpdesk van Fiber Nederland. Zeer kundige mensen die weten waar ze het over hebben.
De Fritzbox is een aanwinst voor het internet, hierin kan ik lekker dingen aanpassen.
De zenders krijg ik in super kwaliteit, en het pakket is helemaal geweldig. Via de tablet en Laptop kan ik goed tv kijken, en de Chromecast is een goede aanvulling voor als je geen kastjes wilt kopen.
Al met al een super provider. Ik ben tevreden.
Naar alle tevredenheid geholpen door helpdesk van Fiber Nederland. Zeer kundige mensen die weten waar ze het over hebben.
De Fritzbox is een aanwinst voor het internet, hierin kan ik lekker dingen aanpassen.
De zenders krijg ik in super kwaliteit, en het pakket is helemaal geweldig. Via de tablet en Laptop kan ik goed tv kijken, en de Chromecast is een goede aanvulling voor als je geen kastjes wilt kopen.
Gemiddelde score | 8.4 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Geschreven door
John
September 16, 2016
Goede Provider
Al een half jaar klant via Fiber.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Onzin natuurlijk.
Waarschijnlijk ingebracht door Fiber zelf.
Het is echt een onbetrouwbaar bedrijf.
Waarschijnlijk ingebracht door Fiber zelf.
Het is echt een onbetrouwbaar bedrijf.
1 resultaten - getoond 1 - 1