Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Wij als lid van fiber worden volkomen genegeerd op vragen die wij stellen in mijn fiber. De vraag is tot wanneer loopt mijn contract. Hierop krijg ik geen of vaag antwoord in de hoop dat je niet opzeg en het contract stil zwijgend wordt verlengd. Ik ga er alles aan doen om eindelijk van deze waardeloze provider af te komen.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Van de beek November 06, 2016

Communicatief slecht

Wij als lid van fiber worden volkomen genegeerd op vragen die wij stellen in mijn fiber. De vraag is tot wanneer loopt mijn contract. Hierop krijg ik geen of vaag antwoord in de hoop dat je niet opzeg en het contract stil zwijgend wordt verlengd. Ik ga er alles aan doen om eindelijk van deze waardeloze provider af te komen.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Gert
November 21, 2016
Ik kreeg dus wel desgevraagd de datum dat mijn contract ten einde loopt. Dus gelijk opgezegd per 31-01-2017 via MyFiber (staat in de voorwaarden als 1 van de 2 opzeg opties).
Nu wordt hier gewoon totaal niet op gereageerd. Ook niet na een tweede bericht. Vandaag maar geprobeerd te bellen. Tot 2x toe 20 minuten in de wacht gestaan zonder resultaat...
Om moedeloos van te worden....vanavond nog maar eens proberen.
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Gert
November 23, 2016
UPDATE:
Nog een paar keer geprobeerd te bellen. Zonder resultaat. Eén keer zelfs 50 minuten in de wacht gestaan! Daarna in het keuzemenu voor optie 1 gekozen (abonnee worden) en uiteraard werd er toen meteen opgenomen! Helaas werd ik weer doorgeschakeld naar optie 2. Waardeloos bedrijf dat Fiber.
Ga nu voor de zekerheid mijn opzegging ook maar aangetekend versturen....
2 resultaten - getoond 1 - 2