Details van de review
Wij als lid van fiber worden volkomen genegeerd op vragen die wij stellen in mijn fiber. De vraag is tot wanneer loopt mijn contract. Hierop krijg ik geen of vaag antwoord in de hoop dat je niet opzeg en het contract stil zwijgend wordt verlengd. Ik ga er alles aan doen om eindelijk van deze waardeloze provider af te komen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Van de beek
November 06, 2016
Communicatief slecht
Wij als lid van fiber worden volkomen genegeerd op vragen die wij stellen in mijn fiber. De vraag is tot wanneer loopt mijn contract. Hierop krijg ik geen of vaag antwoord in de hoop dat je niet opzeg en het contract stil zwijgend wordt verlengd. Ik ga er alles aan doen om eindelijk van deze waardeloze provider af te komen.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Ik kreeg dus wel desgevraagd de datum dat mijn contract ten einde loopt. Dus gelijk opgezegd per 31-01-2017 via MyFiber (staat in de voorwaarden als 1 van de 2 opzeg opties).
Nu wordt hier gewoon totaal niet op gereageerd. Ook niet na een tweede bericht. Vandaag maar geprobeerd te bellen. Tot 2x toe 20 minuten in de wacht gestaan zonder resultaat...
Om moedeloos van te worden....vanavond nog maar eens proberen.
Nu wordt hier gewoon totaal niet op gereageerd. Ook niet na een tweede bericht. Vandaag maar geprobeerd te bellen. Tot 2x toe 20 minuten in de wacht gestaan zonder resultaat...
Om moedeloos van te worden....vanavond nog maar eens proberen.
UPDATE:
Nog een paar keer geprobeerd te bellen. Zonder resultaat. Eén keer zelfs 50 minuten in de wacht gestaan! Daarna in het keuzemenu voor optie 1 gekozen (abonnee worden) en uiteraard werd er toen meteen opgenomen! Helaas werd ik weer doorgeschakeld naar optie 2. Waardeloos bedrijf dat Fiber.
Ga nu voor de zekerheid mijn opzegging ook maar aangetekend versturen....
Nog een paar keer geprobeerd te bellen. Zonder resultaat. Eén keer zelfs 50 minuten in de wacht gestaan! Daarna in het keuzemenu voor optie 1 gekozen (abonnee worden) en uiteraard werd er toen meteen opgenomen! Helaas werd ik weer doorgeschakeld naar optie 2. Waardeloos bedrijf dat Fiber.
Ga nu voor de zekerheid mijn opzegging ook maar aangetekend versturen....
2 resultaten - getoond 1 - 2