Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Goedkoper is niet altijd beter, dat merk ik nu bij Fiber, Klantenservice bijna onbereikbaar en na 20 minuten een super arrogant mannetje die maar een oude zeur vindt. Niet normaal.
Ik zou vanavond teruggebeld worden, gaat de telefoon 1x over en weg ist ie.
Het wordt tijd dat iedereen zijn klachten op de stapel leggen en kunnen we gezamenlijk opzeggen van deze Fiber. Dan maar duurder.
Gemiddelde score 

3.8
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

6.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

4.0
Geschreven door H.Huizingh November 14, 2016

Goedkoper is niet altijd beter, dat merk ik nu bij Fiber, Klantenservice bijna onbereikbaar en na 20 minuten een super arrogant mannetje die maar een oude zeur vindt. Niet normaal.
Ik zou vanavond teruggebeld worden, gaat de telefoon 1x over en weg ist ie.
Het wordt tijd dat iedereen zijn klachten op de stapel leggen en kunnen we gezamenlijk opzeggen van deze Fiber. Dan maar duurder.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door R.A.Schouten
November 17, 2016
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik heb dezelfde ervaringen en heb vandaag al besloten (terwijl ik nog geen aansluiting heb) alle spullen terug te sturen en de overeenkomst op te zeggen, daar de organisatie ernstig te kort schiet.
Geschreven door Fiber/Stipte
November 21, 2016
Beste heer Huizingh,

Heel vervelend om te horen dat u zo word ontvangen bij onze service afdeling. Dit is helemaal niet de bedoeling, zou u mij uw klantnummer kunnen doorgeven dan kan ik u persoonlijk helpen.

Hoop u hiermee genoeg te hebben geinformeerd.

Vriendelijke groet,
Fiber Nederland
2 resultaten - getoond 1 - 2