Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
In eerste instantie per brief geïnformeerd. Zonder enig nader bericht blijkt dat de inlichtingen nu via My Fiber verlopen. Had ik geen weet van en berichten dus niet gelezen. Laatste bericht is van 03.02.'16. Vanaf begin slecht tot helemaal geen internet. Thans geen t.v., internet en telefoon. Kosten rijzen de pan uit; gemiddeld 103,69/mnd, i.p.v. zoals per brief vastgelegd 49,95/mnd. Diverse malen gebeld. Na ca. 50 min. in de wacht verbinding verbroken. Twee aangetekende brieven werden tot nu toe niet beantwoord. Tot slot ene Aziz gesproken en het probleem voorgelegd. Ik had de indruk ietwat lacherig te worden weggezet. Wil met onmiddellijke ingang van het contract af. Inmiddels gemaakte kosten maar voor mijn rekening laten. Indien geen beëindiging zaak voorleggen aan Geschillencie. in 's Gravenhage. Heb intussen contact met een advocatenkantoor.
Gemiddelde score 

1.4
Installatie 

2.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

2.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Hulshof November 21, 2016

bar slechte dienstverlening

In eerste instantie per brief geïnformeerd. Zonder enig nader bericht blijkt dat de inlichtingen nu via My Fiber verlopen. Had ik geen weet van en berichten dus niet gelezen. Laatste bericht is van 03.02.'16. Vanaf begin slecht tot helemaal geen internet. Thans geen t.v., internet en telefoon. Kosten rijzen de pan uit; gemiddeld 103,69/mnd, i.p.v. zoals per brief vastgelegd 49,95/mnd. Diverse malen gebeld. Na ca. 50 min. in de wacht verbinding verbroken. Twee aangetekende brieven werden tot nu toe niet beantwoord. Tot slot ene Aziz gesproken en het probleem voorgelegd. Ik had de indruk ietwat lacherig te worden weggezet. Wil met onmiddellijke ingang van het contract af. Inmiddels gemaakte kosten maar voor mijn rekening laten. Indien geen beëindiging zaak voorleggen aan Geschillencie. in 's Gravenhage. Heb intussen contact met een advocatenkantoor.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door H. Hulshof
November 23, 2016
Ik ben op het verzoek van Fiber ingegaan, d.w.z. dat ik thuis bij de router staande heb gebeld met het bedrijf. Men vroeg dat opdat de technische dienst inzicht zou kunnen worden verschaft. Het bellen kan uiteraard niet anders meer dan met mijn mobiele telefoon. De telefoon zo lang over laten gaan tot mijn bedrag aan prepaid werd beëindigd. Kortom, er weer eens niet opgenomen. De inzage in My Fiber lukte vanochtend ook niet. Jammer dat zaken zo uit de hand lopen. Indien Fiber niet akkoord gaat met ontbinding van het contract zal deze casus moeten worden voorgelegd aan de Geschillencommissie in Den Haag. Als het zo ver komt zal ook een eis tot restitutie van de gemaakte kosten worden ingediend.
1 resultaten - getoond 1 - 1