Details van de review
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
bar slechte dienstverlening
In eerste instantie per brief geïnformeerd. Zonder enig nader bericht blijkt dat de inlichtingen nu via My Fiber verlopen. Had ik geen weet van en berichten dus niet gelezen. Laatste bericht is van 03.02.'16. Vanaf begin slecht tot helemaal geen internet. Thans geen t.v., internet en telefoon. Kosten rijzen de pan uit; gemiddeld 103,69/mnd, i.p.v. zoals per brief vastgelegd 49,95/mnd. Diverse malen gebeld. Na ca. 50 min. in de wacht verbinding verbroken. Twee aangetekende brieven werden tot nu toe niet beantwoord. Tot slot ene Aziz gesproken en het probleem voorgelegd. Ik had de indruk ietwat lacherig te worden weggezet. Wil met onmiddellijke ingang van het contract af. Inmiddels gemaakte kosten maar voor mijn rekening laten. Indien geen beëindiging zaak voorleggen aan Geschillencie. in 's Gravenhage. Heb intussen contact met een advocatenkantoor.