Details van de review
Maar... Ik probeer Fiber te bereiken via telefoon via hun chat box en via een klacht. Na ruim weer een uur naar steeds weer hetzelfde domme deuntje te hebben moeten luisteren en het steeds maar weer berichten sturen via de chat box heb ik er even genoeg van. Ons bedrijf heeft een oplossing nodig (een ander, "schoon", IP-adres???). Jammer dat er bij Fiber blijkbaar niemand is die de telefoon beantwoord of kijkt naar de chatbox. We gaan nu onderzoeken hoe we van het contract met Fiber afkunnen komen.
Fiber is beslist geen aanrader!
Gemiddelde score | 4.5 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 4.0 |
vermedling van toegekend IP-adres bij Apews.org
Het IP-adres dat Fiber mij in 2016 toekende blijkt al sinds 2010 vermeld te staan bij APEWS.ORG. Het gevolg is dat wij met bepaalde producenten op de Filipijnen niet via email kunnen corresponderen. Zoiets kan gebeuren.
Maar... Ik probeer Fiber te bereiken via telefoon via hun chat box en via een klacht. Na ruim weer een uur naar steeds weer hetzelfde domme deuntje te hebben moeten luisteren en het steeds maar weer berichten sturen via de chat box heb ik er even genoeg van. Ons bedrijf heeft een oplossing nodig (een ander, "schoon", IP-adres???). Jammer dat er bij Fiber blijkbaar niemand is die de telefoon beantwoord of kijkt naar de chatbox. We gaan nu onderzoeken hoe we van het contract met Fiber afkunnen komen.
Fiber is beslist geen aanrader!