Details van de review
Klantenservice is echt slecht bereikbaar. Staat minstens een half uur in de wacht en openingstijden voor de full time werkende mens zijn ook slecht.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Helaas ook een slechte ervaring met Fiber
Ook gevallen voor het marketing praatje van Fiber, het zag er allemaal erg goed uit op de website. Was beloofd dat ik binnen 2 weken geinstalleerd zou zijn. Uiteindelijk na lang verhaal konden ze niet snel internet leveren op mijn adres. Hier moest ik zelf erg proactief achteraan gaan, vele vragen en telefoontjes naar de klantenservice. Erg reactief, als je iets gedaan wilt krijgen moet je zelf bellen. Uiteindelijk moest ik zelf ondervinden dat ze de beloofde internet snelheid niet konden leveren op mijn adres (1 maand na aanvraag!), overgestapt op Ziggo die binnen 2 dagen mijn pakket kon leveren. Uiteraard zijn de aansluitkosten wel gewoon geïncasseerd.
Klantenservice is echt slecht bereikbaar. Staat minstens een half uur in de wacht en openingstijden voor de full time werkende mens zijn ook slecht.