Details van de review

 
Fiber Nederland
Glasvezel providers
2 jaar klant geweest. aanmelding en installatie was een onduidelijk proces. We kregen geen interactieve tv en router, maximaal maar 35 zenders via een kabel die onhandig door de woonkamer moest. Huidige abonnementen hebben wel een router en een tv-box, wij konden dat tijdens het contract niet wijzigen. Internet was wel lekker snel!

Let op! Klantenservice is - en dat is echt heel erg anno 2016!- gewoon niet te bereiken. Op een dag dat ik veel belminuten over had heb ik letterlijk 120 minuten gebeld naar de klantenservice zonder succes. 5 maal bellen voor een probleem en op e-mail krijg je gewoon geen antwoord. Wij zijn nu overstap en nu is er veel onduidelijkheid over het terugzenden van het glasvezel modem. Die kosten moet de klant trouwens zelf betalen, er is geen antwoordnummer. Het is bijna oplichting.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door J. November 24, 2016

Goedkoop is duurkoop

2 jaar klant geweest. aanmelding en installatie was een onduidelijk proces. We kregen geen interactieve tv en router, maximaal maar 35 zenders via een kabel die onhandig door de woonkamer moest. Huidige abonnementen hebben wel een router en een tv-box, wij konden dat tijdens het contract niet wijzigen. Internet was wel lekker snel!

Let op! Klantenservice is - en dat is echt heel erg anno 2016!- gewoon niet te bereiken. Op een dag dat ik veel belminuten over had heb ik letterlijk 120 minuten gebeld naar de klantenservice zonder succes. 5 maal bellen voor een probleem en op e-mail krijg je gewoon geen antwoord. Wij zijn nu overstap en nu is er veel onduidelijkheid over het terugzenden van het glasvezel modem. Die kosten moet de klant trouwens zelf betalen, er is geen antwoordnummer. Het is bijna oplichting.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Kees
Maart 28, 2018
Helemaal mee eens. Ik had me ook niet gerealiseerd dat ik geen aansluiting op de coax kabel kreeg zoals ik gewend was. Hierdoor ook een onhandige kabel door de hele woonkamer. Klantenservice drama.

1 resultaten - getoond 1 - 1