Details van de review
Let op! Klantenservice is - en dat is echt heel erg anno 2016!- gewoon niet te bereiken. Op een dag dat ik veel belminuten over had heb ik letterlijk 120 minuten gebeld naar de klantenservice zonder succes. 5 maal bellen voor een probleem en op e-mail krijg je gewoon geen antwoord. Wij zijn nu overstap en nu is er veel onduidelijkheid over het terugzenden van het glasvezel modem. Die kosten moet de klant trouwens zelf betalen, er is geen antwoordnummer. Het is bijna oplichting.
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Goedkoop is duurkoop
2 jaar klant geweest. aanmelding en installatie was een onduidelijk proces. We kregen geen interactieve tv en router, maximaal maar 35 zenders via een kabel die onhandig door de woonkamer moest. Huidige abonnementen hebben wel een router en een tv-box, wij konden dat tijdens het contract niet wijzigen. Internet was wel lekker snel!
Let op! Klantenservice is - en dat is echt heel erg anno 2016!- gewoon niet te bereiken. Op een dag dat ik veel belminuten over had heb ik letterlijk 120 minuten gebeld naar de klantenservice zonder succes. 5 maal bellen voor een probleem en op e-mail krijg je gewoon geen antwoord. Wij zijn nu overstap en nu is er veel onduidelijkheid over het terugzenden van het glasvezel modem. Die kosten moet de klant trouwens zelf betalen, er is geen antwoordnummer. Het is bijna oplichting.