Details van de review
Meerder keren contact gehad en geprobeerd te krijgen maar de helpdesk is niet te bereiken en als je contact krijgt is de persoon die je aan de lijn krijgt Brandhout (ondeskundig en onklantvriendelijk) ik heb spijt dat ik voor deze organisatie gekozen heb en ben blij dat ik volgend jaar naar een andere provider ga.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
slechte service
wanneer je een vraag hebt voor de helpdesk is deze niet te bereiken. Wanneer je op verschillende tijdstippen belt word er niet opgenomen de wachttijd bedraagt minimaal 45 minuten en dan nog geen contact. Als je vraagt om terug gebeld te worden krijg je een mail dat dit alleen voor nieuwe klanten is maar als ik een half uur moet wachten voordat ik bericht krijg knap ik er enorm op af als (nieuwe) klant. op dit moment heb ik een storing (geen telefoon en internet) het probleem ligt bij Fiber alleen ze sturen een netwerkbeheerder om de storing te verhelpen maar die doet zelf niks aan het modem wat Fiber geleverd heeft,dit moeten ze zelf doen!
Meerder keren contact gehad en geprobeerd te krijgen maar de helpdesk is niet te bereiken en als je contact krijgt is de persoon die je aan de lijn krijgt Brandhout (ondeskundig en onklantvriendelijk) ik heb spijt dat ik voor deze organisatie gekozen heb en ben blij dat ik volgend jaar naar een andere provider ga.