Details van de review

 
Fiber Nederland
Glasvezel providers
Ongelofelijk. Letterlijk 1 uur aan het bellen, en niemand, maar dan ook niemand bij zo'n bedrijf dat nog maar de telefoon opneemt. Ze houden u letterlijk "aan het lijntje".

Echt, als ik na 1 jaar niet overstap, dan scheelt er iets met mij. Zolang het internet werkt, geen enkel probleem. Maar je moet maar één probleem hebben tijdens de week. Bel maar, en raak maar eens binnen bij zo'n bedrijf. Ik ben maar 1 maand verhuisd, en heb het geluk dat ik tv wil kijken via de laptop. Ik heb een bedrag van 50 euro moeten betalen en zou graag weten waar het vandaan komt, maar op zo'n manier.. Wat een louche praktijken zijn dit?!
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Xander Bruyninckx December 05, 2016

Ongezien slechte klantenservice

Ongelofelijk. Letterlijk 1 uur aan het bellen, en niemand, maar dan ook niemand bij zo'n bedrijf dat nog maar de telefoon opneemt. Ze houden u letterlijk "aan het lijntje".

Echt, als ik na 1 jaar niet overstap, dan scheelt er iets met mij. Zolang het internet werkt, geen enkel probleem. Maar je moet maar één probleem hebben tijdens de week. Bel maar, en raak maar eens binnen bij zo'n bedrijf. Ik ben maar 1 maand verhuisd, en heb het geluk dat ik tv wil kijken via de laptop. Ik heb een bedrag van 50 euro moeten betalen en zou graag weten waar het vandaan komt, maar op zo'n manier.. Wat een louche praktijken zijn dit?!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Khoa Truong
December 05, 2016
Hier het zelfde probleem, helpdesk telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Email naar helpdesk zelfde verhaal.
1 resultaten - getoond 1 - 1