Details van de review
Vanaf 1 december 2016 klant. Helpdesk is werkelijk onbereikbaar. Langste wachttijd was een uur. Nog niemand gesproken. Of ik nu keuze 1(klant worden) of keuze 2 ( overige vragen) kies maakt niet uit. Beeld tv valt regelmatig weg. Telefoon werkt nog niet. Ik zou het liefst zo snel mogelijk vertrekken. Maar ja...hoe?
Gemiddelde score | 1.6 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Geschreven door
R.Jouvenaar
December 06, 2016
Fiber jaagt nieuwe klant direct weg.
Vanaf 1 december 2016 klant. Helpdesk is werkelijk onbereikbaar. Langste wachttijd was een uur. Nog niemand gesproken. Of ik nu keuze 1(klant worden) of keuze 2 ( overige vragen) kies maakt niet uit. Beeld tv valt regelmatig weg. Telefoon werkt nog niet. Ik zou het liefst zo snel mogelijk vertrekken. Maar ja...hoe?
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Opzeggen kan binnen 1 maand onder voorwaarden die volgens mij voor jou geldig zijn
Kijk maar eens op:
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/internet-bellen-televisie/overstappen-opzeggen-verlengen/provider-opzeggen.
--
Heb je een klacht?
Heb je een klacht en wil je daarom je contract opzeggen? Dat kan niet zomaar. Eerst moet je de provider de kans geven om storingen te verhelpen. Wil of kan de aanbieder dat niet binnen een redelijke termijn? Dan kun je in het uiterste geval de overeenkomst opzeggen.
Wat kun je het beste doen?
Stuur een klachtbrief naar je provider. Schrijf in de klachtbrief precies wat de problemen zijn. Geef je provider de gelegenheid om binnen een redelijke termijn (3 weken) de problemen te verhelpen.
Als je door de storing langere tijd geen gebruik hebt kunnen maken van je internet, vraag dan om teruggave van (een deel) van het abonnementsgeld. De schade, zoals de kosten die je maakt om toch te internetten, kun je ook bij de provider terugvragen, tenzij de provider niks kon doen aan de storing.
Wil of kan de provider de storing niet binnen een redelijke termijn oplossen? Dan kun je in het uiterste geval de overeenkomst opzeggen. Geef dan per brief aan dat je het contract wil opzeggen omdat er (te) vaak storingen zijn.
Kijk maar eens op:
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/internet-bellen-televisie/overstappen-opzeggen-verlengen/provider-opzeggen.
--
Heb je een klacht?
Heb je een klacht en wil je daarom je contract opzeggen? Dat kan niet zomaar. Eerst moet je de provider de kans geven om storingen te verhelpen. Wil of kan de aanbieder dat niet binnen een redelijke termijn? Dan kun je in het uiterste geval de overeenkomst opzeggen.
Wat kun je het beste doen?
Stuur een klachtbrief naar je provider. Schrijf in de klachtbrief precies wat de problemen zijn. Geef je provider de gelegenheid om binnen een redelijke termijn (3 weken) de problemen te verhelpen.
Als je door de storing langere tijd geen gebruik hebt kunnen maken van je internet, vraag dan om teruggave van (een deel) van het abonnementsgeld. De schade, zoals de kosten die je maakt om toch te internetten, kun je ook bij de provider terugvragen, tenzij de provider niks kon doen aan de storing.
Wil of kan de provider de storing niet binnen een redelijke termijn oplossen? Dan kun je in het uiterste geval de overeenkomst opzeggen. Geef dan per brief aan dat je het contract wil opzeggen omdat er (te) vaak storingen zijn.
1 resultaten - getoond 1 - 1