Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Dramatische tent! Niet aan beginnen. Vier weken levertijd waardoor je twee weken bedenktijd al voorbij is. Daarnaast kunnen ze de beloofde internetsnelheid niet garanderen. Klantenservice is helemaal om te janken, drukken je weg na een half uur in de wacht om vervolgens weer een uur in de wacht te staan. Ronduit dramatisch.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Frank December 06, 2016

Niet aan beginnen.

Dramatische tent! Niet aan beginnen. Vier weken levertijd waardoor je twee weken bedenktijd al voorbij is. Daarnaast kunnen ze de beloofde internetsnelheid niet garanderen. Klantenservice is helemaal om te janken, drukken je weg na een half uur in de wacht om vervolgens weer een uur in de wacht te staan. Ronduit dramatisch.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Hayat
December 14, 2016
Sinds ik klant ben bij Fiber Nederland heb ik geen gebruik kunnen maken van het internet, omdat het internet beduidend traag is. Hierover heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice en constateerde zij op verschillende manieren dat het internetbereik slecht is bij mij thuis. De ene klantenservicemedewerker stuurt mij een mail om een user aan te maken en de andere medewerker gaat een fritzsbox opsturen. Naast de slechte dienstverlening, waren de wachttijden abnormaal lang, het varieerde van een halfuur wachttijd tot maar liefst een uur! In die tussentijd lopen de gemoederen hoog op, want ik zit nu ruim drie maanden zonder internet en mijn frustraties over Fiber zelf lijken niet aan te komen bij de medewerkers, want met mijn klacht/probleem wordt niks gedaan.
1 resultaten - getoond 1 - 1