Details van de review

 
Fiber Nederland
Glasvezel providers
Nooit aan beginnen,
sinds augustus zijn wij overgestapt naar Fiber glasvezel. vanaf het begin al een groot probleem. De Glasvezeladviseur van Uw Glasvezeladviseur had een heel mooi verhaal over Fiber, zo goedkoop en zo snel. Hij adviseerde ons dus Fiber. Had rustig de tijd om allemaal leugens aan mij te vertellen, terwijl ik hem verse koffie aan het geven was. Vanaf afgelopen zondag heb ik geen telefoon,televisie,internet. Omdat zij in de weekenden niet werken, kon ik afgelopen maandag pas actie ondernemen, ik sluit mij dus ook volledig aan bij de reviews die al geschreven zijn. Ik heb iedere dag minimaal 2 uur aan de telefoon gezeten, zonder contact te kunnen krijgen, zowel als ik 1 of 2 intoets, dus dat maakt niet uit. Ik zou eergisteren worden teruggebeld door een zekere Oscar. dus ben ik zelf maar weer in de telefoon gesprongen. bleek dat hij ineens ziek was geworden, dat vindt ik niet zo vreemd als jij alleen maar negatieve resultaten mag goed praten. Vanavond heb ik gevraagd naar een leidinggevende, dit hoef je niet te doen, want je wordt gewoon anderhalf uur in de wacht gezet. zonder resultaat.
Als het een goed bedrijf was geweest dan hadden zij mij teruggebeld en niet laten zitten met het probleem dat ik niks meer kan.

Ik wil dan ook voorstellen dat wij onze krachten gaan bundelen en er een TV zenden bij gaan betrekken, ik ken nog wel personen die daar werken, dan kunnen wij op TV uitleggen wat Fiber nu daadwerkelijk van Provider is.

u mag uw reactie best naar mij mailen, [email protected].

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door evert dalhuisen December 08, 2016
Laatste update: Januari 25, 2017

niet serieus genomen

Nooit aan beginnen,
sinds augustus zijn wij overgestapt naar Fiber glasvezel. vanaf het begin al een groot probleem. De Glasvezeladviseur van Uw Glasvezeladviseur had een heel mooi verhaal over Fiber, zo goedkoop en zo snel. Hij adviseerde ons dus Fiber. Had rustig de tijd om allemaal leugens aan mij te vertellen, terwijl ik hem verse koffie aan het geven was. Vanaf afgelopen zondag heb ik geen telefoon,televisie,internet. Omdat zij in de weekenden niet werken, kon ik afgelopen maandag pas actie ondernemen, ik sluit mij dus ook volledig aan bij de reviews die al geschreven zijn. Ik heb iedere dag minimaal 2 uur aan de telefoon gezeten, zonder contact te kunnen krijgen, zowel als ik 1 of 2 intoets, dus dat maakt niet uit. Ik zou eergisteren worden teruggebeld door een zekere Oscar. dus ben ik zelf maar weer in de telefoon gesprongen. bleek dat hij ineens ziek was geworden, dat vindt ik niet zo vreemd als jij alleen maar negatieve resultaten mag goed praten. Vanavond heb ik gevraagd naar een leidinggevende, dit hoef je niet te doen, want je wordt gewoon anderhalf uur in de wacht gezet. zonder resultaat.
Als het een goed bedrijf was geweest dan hadden zij mij teruggebeld en niet laten zitten met het probleem dat ik niks meer kan.

Ik wil dan ook voorstellen dat wij onze krachten gaan bundelen en er een TV zenden bij gaan betrekken, ik ken nog wel personen die daar werken, dan kunnen wij op TV uitleggen wat Fiber nu daadwerkelijk van Provider is.

u mag uw reactie best naar mij mailen, [email protected].

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.