Details van de review
Maar mensen: denk goed na voordat je je hiermee in laat. Ik heb er spijt van als haren op m'n hoofd.
Waarom/ Wel om te beginnen komen ze niet na wat ze bij het introductiegesprek hebben gezegd en hebben ze geen eerlijke informatie gegeven.
Zo zei de vertegenwoordiger dat alles zo door zou gaan als bij Ziggo, waar ik daarvoor was.
Dit klopt niet. Radio kan ik beneden niet meer gebruiken. Ik heb een goeie stereoset en een dvd recorder. Kan ik niets mee omdat de TV aan moet om radio te kunnen luisteren. Alles gaat via internet nl.
Kan wel , moet je een DAB radio aanschaffen. verder moet je een extra box kopen voor boven als je daar ook TV wilt kijken. Kost ca 120 euro ineens of 5 euro per maand, zo lang je bij Fiber blijft. Hadden ze me ook niet verteld.
Dan de bereikbaarheid. Die is ronduit slecht
Ik probeer te bellen: na 22 minuten nog geen medewerker aan de telefoon. Ik probeer het via de Live Chat...geen reactie...ik geef mijn telefoonnummer in zodat ik wordt teruggebeld: geen reactie
Ik heb hier geen woorden voor. Ja, Superslecht!
Ik heb na een jaar een aangetekende brief gestuurd....helemaal geen reactie op gehad!
Ik maak me er niet druk meer over maar ik ben wel weg volgend jaar april.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
niet aan beginnen!
Even opnieuw...pff...laat ik maar niet opschrijven wat ik, na weer een slechte ervaring, al neergezet had hier. Heb even tot tien geteld.....
Maar mensen: denk goed na voordat je je hiermee in laat. Ik heb er spijt van als haren op m'n hoofd.
Waarom/ Wel om te beginnen komen ze niet na wat ze bij het introductiegesprek hebben gezegd en hebben ze geen eerlijke informatie gegeven.
Zo zei de vertegenwoordiger dat alles zo door zou gaan als bij Ziggo, waar ik daarvoor was.
Dit klopt niet. Radio kan ik beneden niet meer gebruiken. Ik heb een goeie stereoset en een dvd recorder. Kan ik niets mee omdat de TV aan moet om radio te kunnen luisteren. Alles gaat via internet nl.
Kan wel , moet je een DAB radio aanschaffen. verder moet je een extra box kopen voor boven als je daar ook TV wilt kijken. Kost ca 120 euro ineens of 5 euro per maand, zo lang je bij Fiber blijft. Hadden ze me ook niet verteld.
Dan de bereikbaarheid. Die is ronduit slecht
Ik probeer te bellen: na 22 minuten nog geen medewerker aan de telefoon. Ik probeer het via de Live Chat...geen reactie...ik geef mijn telefoonnummer in zodat ik wordt teruggebeld: geen reactie
Ik heb hier geen woorden voor. Ja, Superslecht!
Ik heb na een jaar een aangetekende brief gestuurd....helemaal geen reactie op gehad!
Ik maak me er niet druk meer over maar ik ben wel weg volgend jaar april.