Details van de review

 
Fiber Nederland
Glasvezel providers
Op 23 oktober kreeg ik een bevestiging van Fiber dat ik op het internet zou worden aangesloten door hen. Mijn vraag was om dit zo snel als mogelijk te regelen! Twee weken bedenktijd verstreken, vervolgens ontving ik een factuur van aansluitkosten op 7 november 2016! Deze kosten werden automatisch afgeschreven op 15 november 2016, maar van een installatiepakket geen teken! Dan maar eens contact opgenomen met klantenservice. Volgens klantenservice was de brief onderweg waarin de definitieve opleverdatum zou zijn opgenomen. Het was een kwestie van dagen volgens de servicemedewerker. Maar 16 november niets ontvangen, 17 november niets, etc. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en na 54 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn die het aan een collega ging vragen want er zou een probleem zijn! Maar na beraad werd mij verzekerd dat ik een e-mail zou ontvangen met daarin duidelijkheid wanneer zou worden geleverd. Maar je raadt het al...geen e-mail! Inmiddels is door mij de automatische incasso van de aansluitkosten teruggedraaid! Nog dezelfde dag krijg ik een reminder van Fiber dat er een probleem met de betaling is! Niet zo gek als er al zes weken een probleem met de levering van mijn aansluiting is toch? Dus vanavond maar weer opnieuw contact opgenomen met de klantenservice...wat blijkt er is een administratief probleem met mijn adres in relatie tot de netwerkbeheerder. Maar geen probleem hoor...de servicemedewerker maakt een call aan voor de afdeling die gaat over de levering dat mijn adres is gecontroleerd en dat alles klopt. Nu komt volgens Brian, de medewerker van de klantenservice alles goed...en anders zal alles uiteraard worden gedebiteerd, maar dat verwacht hij niet...vrijdag gaat hij me bellen met de status van de oplevering van mijn internetaansluiting...ik ben zeer benieuwd! Ondertussen zit ik al twee en een halve maand zonder internet!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Didier Dohmen December 12, 2016

Slechtste internetprovider van Nederland

Op 23 oktober kreeg ik een bevestiging van Fiber dat ik op het internet zou worden aangesloten door hen. Mijn vraag was om dit zo snel als mogelijk te regelen! Twee weken bedenktijd verstreken, vervolgens ontving ik een factuur van aansluitkosten op 7 november 2016! Deze kosten werden automatisch afgeschreven op 15 november 2016, maar van een installatiepakket geen teken! Dan maar eens contact opgenomen met klantenservice. Volgens klantenservice was de brief onderweg waarin de definitieve opleverdatum zou zijn opgenomen. Het was een kwestie van dagen volgens de servicemedewerker. Maar 16 november niets ontvangen, 17 november niets, etc. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en na 54 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn die het aan een collega ging vragen want er zou een probleem zijn! Maar na beraad werd mij verzekerd dat ik een e-mail zou ontvangen met daarin duidelijkheid wanneer zou worden geleverd. Maar je raadt het al...geen e-mail! Inmiddels is door mij de automatische incasso van de aansluitkosten teruggedraaid! Nog dezelfde dag krijg ik een reminder van Fiber dat er een probleem met de betaling is! Niet zo gek als er al zes weken een probleem met de levering van mijn aansluiting is toch? Dus vanavond maar weer opnieuw contact opgenomen met de klantenservice...wat blijkt er is een administratief probleem met mijn adres in relatie tot de netwerkbeheerder. Maar geen probleem hoor...de servicemedewerker maakt een call aan voor de afdeling die gaat over de levering dat mijn adres is gecontroleerd en dat alles klopt. Nu komt volgens Brian, de medewerker van de klantenservice alles goed...en anders zal alles uiteraard worden gedebiteerd, maar dat verwacht hij niet...vrijdag gaat hij me bellen met de status van de oplevering van mijn internetaansluiting...ik ben zeer benieuwd! Ondertussen zit ik al twee en een halve maand zonder internet!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.