Details van de review
Geen bevestiging, geen contract, en natuurlijk uiteindelijk geen modem of internet. Wel een incasso-opdracht vanuit Fiber om het geld netjes te incasseren.
Fiber ontvangt van ons deze week een aangetekende brief met opzegging onder de eerder afgesproken voorwaarden.
Deze gang van zaken is niet bonafide en ik vraag me af hoe lang het duurt voordat een toezichthouder zich hiermee zal bemoeien.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Contract niet nagekomen zonder enige berichtgeving
Op 15/11/2016 is het internet telefonisch aangevraagd voor ons nieuwe adres, op 16/11 hebben we afstand gedaan van de bedenktijd, op voorwaarde dat op 12/12 een volledig functionerende internetverbinding met bijbehorende hardware beschikbaar zou zijn. U raadt het misschien al wel 12/12 verstreek met een enorme stilte, en vrijwel geruisloos werden de afspraken niet nagekomen door Fiber.
Geen bevestiging, geen contract, en natuurlijk uiteindelijk geen modem of internet. Wel een incasso-opdracht vanuit Fiber om het geld netjes te incasseren.
Fiber ontvangt van ons deze week een aangetekende brief met opzegging onder de eerder afgesproken voorwaarden.
Deze gang van zaken is niet bonafide en ik vraag me af hoe lang het duurt voordat een toezichthouder zich hiermee zal bemoeien.