Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
onbereikbaar
heb nu ruim 1,5 jaar fiber en het contract is afgelopen. Fiber is onbereikbaar, uren in de wacht en op mail wordt niet gereageerd. uiteindelijk via de chat contact gekregen en de bevestiging dat 6 december het contract kon worden beëindigd. In de algemene voorwaarden staat dat je de hele maand nog moet betalen. Dit mag volgens Consuwijzer niet maar fiber reageert nergens op. vervolgens wordt de maand januari ook nog afgeboekt, terwijl het contract is beëindigd. Dat wordt dus de gang naar de geschillencommissie. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een positieve review heeft over Fiber. De tijd dat wij klant waren was een drama. Als je klant wil worden wordt je gelijk doorgeschakeld maar als klant sta je uren in de wacht. Een drama dit bedrijf