Details van de review
Keurige welkomstbrief ontvangen van Fiber met tekst en uitleg... en als je toch vragen hebt kun je bellen met 020-7605040. "Als u uw klantnummer bij de hand houdt kunnen wij u snel helpen" beloofd Brigitte Kuenen van Fiber Nederland Klantenservice. Het ziet er allemaal keurig en correct uit.
Ik heb inmiddels 5x langer dan een half uur in de wacht gestaan, 7 mailtjes gestuurd, 2x een chatsessie geprobeerd (na 45 minuten geen reactie) en een kaartje gestuurd met als resultaat: NUL.
Best knap om zo onbereikbaar te zijn als Fiber.
Je wordt bij Fiber in ieder geval niet van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik heb inmiddels 5x langer dan een half uur in de wacht gestaan, 7 mailtjes gestuurd, 2x een chatsessie geprobeerd (na 45 minuten geen reactie) en een kaartje gestuurd met als resultaat: NUL.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Marc
December 28, 2016
Totaal onbereikbaar
Keurige welkomstbrief ontvangen van Fiber met tekst en uitleg... en als je toch vragen hebt kun je bellen met 020-7605040. "Als u uw klantnummer bij de hand houdt kunnen wij u snel helpen" beloofd Brigitte Kuenen van Fiber Nederland Klantenservice. Het ziet er allemaal keurig en correct uit.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Wat Marc schrijft is (helaas) waar.
1 resultaten - getoond 1 - 1