Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Toen ik klant was, ging alles goed. Maar toen ik wilde opzeggen moest ik overal zelf achter aan. Er wordt je niks vertelt en ondertussen wordt er wel opnieuw geld afgeschreven. Kon niet stop gezet worden en zou ik samen met de borg terugkrijgen. Borg heb ik reeds ontvangen, maar ik krijg nog steeds die maand terug. Maar telefoon krijg je ze niet te pakken, wachttijden gaat nergens over. Chat duurt ook ontzettend lang en als er al een keer een reactie komt, hoor je daarna niks meer. Waardeloos!
Toen ik klant was liep alles goed en was ik zeker tevreden, maar zodra je ze nodig hebt geven ze niet thuis!
Gemiddelde score 

6.6
Installatie 

8.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

8.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Dre December 29, 2016

Krijg nog geld van ze, krijg geen contact

Toen ik klant was, ging alles goed. Maar toen ik wilde opzeggen moest ik overal zelf achter aan. Er wordt je niks vertelt en ondertussen wordt er wel opnieuw geld afgeschreven. Kon niet stop gezet worden en zou ik samen met de borg terugkrijgen. Borg heb ik reeds ontvangen, maar ik krijg nog steeds die maand terug. Maar telefoon krijg je ze niet te pakken, wachttijden gaat nergens over. Chat duurt ook ontzettend lang en als er al een keer een reactie komt, hoor je daarna niks meer. Waardeloos!
Toen ik klant was liep alles goed en was ik zeker tevreden, maar zodra je ze nodig hebt geven ze niet thuis!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door dianka
Januari 02, 2017
Hallo

Mag ik vragen hoelang de terugbetaling van de borg bij u op zich heeft laten wachten ?
Ons pakket is daar op 18-11 al aangekomen en nog steeds niets terug betaald en het is toch wel even 159,00 euro.
Telefonisch krijg je ze niet te pakken, Twitter geen reactie, contactformulieren geen reactie.
Ben er zoo klaar mee :-(
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Andre
Januari 03, 2017
Hallo,
dat duurde inderdaad ook wel even. Maar wat ze me niet gezegd hebben is dat ze willen dat je de track en trace code doorgeeft aan hun. Staat wel op de site iets over.
Misschien dat u dat ook niet wist?

Mvg
2 resultaten - getoond 1 - 2