Details van de review
Ik ben vanaf 4 Dec. 2016 klant bij Fiber Internet en sinds dan not steeds geen verbinding/Internet. Ze hebben de modem met instructies wel opgestuurd.
** Ik kan hen NIET telefonisch bereiken.
** Ik kan hen ook niet per email bereiken, want ze hebben GEEN email support
** Klachten en meerdere verzoeken op hun support pagina op hun zgn MyFiber kreeg ik ook tot dusver GEEN enkele reactie.
Ik vind dit bedrijf een hele slechte bedrijf, dus als je Internet zoekt moet je bij Fiber Internet niet zijn!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Stelletje Amateurs: niet aan beginnen!
Ik ben door Breedbandwinkel.nl geadviseerd om voor FiberInternet te kiezen..., nou dat was het slechtste advies dat men een (toekomstige) klant kan geven!! Hoewel deze in de eerste instantie de goedkoopste/beste leek, is deze FiberInternet Provider mijn inziens een groep onprofessionele mensen die totaal geen respect hebben voor zijn klanten.
Ik ben vanaf 4 Dec. 2016 klant bij Fiber Internet en sinds dan not steeds geen verbinding/Internet. Ze hebben de modem met instructies wel opgestuurd.
** Ik kan hen NIET telefonisch bereiken.
** Ik kan hen ook niet per email bereiken, want ze hebben GEEN email support
** Klachten en meerdere verzoeken op hun support pagina op hun zgn MyFiber kreeg ik ook tot dusver GEEN enkele reactie.
Ik vind dit bedrijf een hele slechte bedrijf, dus als je Internet zoekt moet je bij Fiber Internet niet zijn!