Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
slechte verbinding ondanks regelmatig contact.
Na een jaar opgezegd in november per begin december afgesloten, wordt toch belast voor de hele maand december.. terug laten storten.. contact gezocht met fiber 6 uur in de wacht met bellen en chatten niemand te bereiken. verschillende berichten gestuurd via de klantenservice in december, geen antwoord terug. half december een incassobureau of ik even 160.- euro wil overmaken ( normaal betaalde ik 64.-) niet gedaan omdat ik op antwoord van fiber zat te wachten. begin januari een bericht van fiber met de opmerking sorry we waren druk.. paar dagen later antwoord op mijn mail heb het maand bedrag over gemaakt maar vandaag toch weer een incasso mail of ik 200.- wil gaan over maken ??? dus niet doen
Gemiddelde score 

1.6
Installatie 

2.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

2.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door ik Januari 11, 2017

bar slecht

slechte verbinding ondanks regelmatig contact.
Na een jaar opgezegd in november per begin december afgesloten, wordt toch belast voor de hele maand december.. terug laten storten.. contact gezocht met fiber 6 uur in de wacht met bellen en chatten niemand te bereiken. verschillende berichten gestuurd via de klantenservice in december, geen antwoord terug. half december een incassobureau of ik even 160.- euro wil overmaken ( normaal betaalde ik 64.-) niet gedaan omdat ik op antwoord van fiber zat te wachten. begin januari een bericht van fiber met de opmerking sorry we waren druk.. paar dagen later antwoord op mijn mail heb het maand bedrag over gemaakt maar vandaag toch weer een incasso mail of ik 200.- wil gaan over maken ??? dus niet doen

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door van de water
Januari 16, 2017
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik heb eind dec proberen te bellen om abonnement op te zeggen, maar ze waren onbereikbaar. Er werd mij verteld dat ze soepel met opzegtermijn omgaan. Krijg echter alleen standaard mail dat ik alle apparatuur terug moet sturen. Geen idee wanneer ze abonnement stopzetten. kortom: Meest waardeloze bedrijf waar ik zaken mee heb gedaan. Absoluut geen aanrader.
Geschreven door Fiber
Januari 24, 2017
Beste klant,

Wij vinden dit een hele vervelende situatie, wij willen u graag verder helpen.
Kunt u uw klantnummer aangeven dan zullen we kijken wat we voor u kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland
2 resultaten - getoond 1 - 2