Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Internet werkt perfect, alleen de Helpdesk van Fiber.nl is zóóóó slecht.. Ik heb op
29/11/2016 een vraag gesteld via MyFiber (support systeem van Fiber) en heb daar pas op 09/01/2017 (!!) antwoord op gekregen! Het was een simpele vraag over internetsnelheden. En als je belt naar Fiber, sta je minimaal 30 minuten in de wacht voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Maar goed, dat is dus wat je kunt verwachten bij een goedkoop abonnement.

Ik zit nu sinds eind december bij Fiber.nl en heb tot nu toe geen storingen o.i.d. gehad. Dus dat zit wél goed.
Gemiddelde score 

7.5
Installatie 

10.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

9.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Sohal Januari 12, 2017

Zéér slechte Helpdesk support

Internet werkt perfect, alleen de Helpdesk van Fiber.nl is zóóóó slecht.. Ik heb op
29/11/2016 een vraag gesteld via MyFiber (support systeem van Fiber) en heb daar pas op 09/01/2017 (!!) antwoord op gekregen! Het was een simpele vraag over internetsnelheden. En als je belt naar Fiber, sta je minimaal 30 minuten in de wacht voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Maar goed, dat is dus wat je kunt verwachten bij een goedkoop abonnement.

Ik zit nu sinds eind december bij Fiber.nl en heb tot nu toe geen storingen o.i.d. gehad. Dus dat zit wél goed.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Fiber
Januari 24, 2017
Beste klant,

Excuses voor de lange wachttijden en inderdaad het ging jammer genoeg niet helemaal goed in de maand December gelukkig zijn wij hier bijna overheen.

Wij nodigen u uit om vragen te stellen via Myfiber, deze zullen zeker binnen een reële tijdsbestek beantwoord worden.

Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland
1 resultaten - getoond 1 - 1