Details van de review
Ze helpen niet met overstappen.
Als je de apparatuur compleet terug verzend.
Krijg je 3 maanden later een bericht dat ze de apparatuur niet helemaal ontvangen.
Je moet dus track en trace hebben bewaard na al die tijd. Anders gaan zij een extra kosten bij je verhalen dat je het niet terug gestuurd zou hebben. ( dit valt onder Afpersing )
Klanten service is verre van professioneel.
Als je ze probeert te bellen sta je gerust een uur in de wacht en dan wordt de hoorn er op gegooid. Maak niet uit welke afdeling je selecteert om te spreken.
Ik raad niemand aan om bij deze provider aan te sluiten.
We hebben dit nog nooit zo erg mee gemaakt. Zowel bij mijn gezin als bij mijn moeder hebben ze ons zo slecht en slordig behandeld. Bij mijn moeder hebben ze de zelfde Afpersing trucje geprobeerd om nog eventjes voor het tv kastje te betalen die al was terug verzonden.
Fiber mochten jullie dit lezen.
Ik vind jullie verre van professioneel.
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slordige organisatie
Abonnement opzeggen gaat verschrikkelijk moeilijk.
Ze helpen niet met overstappen.
Als je de apparatuur compleet terug verzend.
Krijg je 3 maanden later een bericht dat ze de apparatuur niet helemaal ontvangen.
Je moet dus track en trace hebben bewaard na al die tijd. Anders gaan zij een extra kosten bij je verhalen dat je het niet terug gestuurd zou hebben. ( dit valt onder Afpersing )
Klanten service is verre van professioneel.
Als je ze probeert te bellen sta je gerust een uur in de wacht en dan wordt de hoorn er op gegooid. Maak niet uit welke afdeling je selecteert om te spreken.
Ik raad niemand aan om bij deze provider aan te sluiten.
We hebben dit nog nooit zo erg mee gemaakt. Zowel bij mijn gezin als bij mijn moeder hebben ze ons zo slecht en slordig behandeld. Bij mijn moeder hebben ze de zelfde Afpersing trucje geprobeerd om nog eventjes voor het tv kastje te betalen die al was terug verzonden.
Fiber mochten jullie dit lezen.
Ik vind jullie verre van professioneel.