Details van de review
Ik heb sinds ik verhuisd ben niets anders dan ellende gehad van deze criminelen schoften,hier volgen een paar voorbeelden:
-Glasvezel pas na een maand opleveren op het nieuwe adres tijdens verhuizing
-Trage glasvezelverbinding tijdens spitsuren,netwerk overbelast.
-Verkeerde facturatie,eerst voor een heel jaar abonnementskosten afschrijven,daarna niets afschrijven.
-Abonnement met een tientje verhogen halverwege je contract.
-Meer dan een half uur aan de lijn hangen om dan uiteindelijk eens geholpen te worden
-Geen retourskosten terugstorten voor oude borg modem
Zomaar even een paar voorbeelden waar ik persoonlijk mee te maken heb gehad en sommige problemen zoals verkeerde facturatie en een trage glasvezelverbinding hebben tijdens spitsuren zijn problemen waar ik nog steeds last van heb en waar helemaal niets aan gedaan word,zoveel spijt van dat ik hieraan begonnen ben,in mei loopt gelukkig mijn contract af en ga dan ook gelijk zoeken naar een andere provider,eentje die je leven niet zuur maakt.
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Een eindeloze stroom van ellende in de vorm van een telecomaanbieder:Fiber Nederland
Begin alstublieft niet aan Fiber Nederland mensen,de prijs maakt het misschien aanlokkelijk maar u zal er zo veel spijt van krijgen.
Ik heb sinds ik verhuisd ben niets anders dan ellende gehad van deze criminelen schoften,hier volgen een paar voorbeelden:
-Glasvezel pas na een maand opleveren op het nieuwe adres tijdens verhuizing
-Trage glasvezelverbinding tijdens spitsuren,netwerk overbelast.
-Verkeerde facturatie,eerst voor een heel jaar abonnementskosten afschrijven,daarna niets afschrijven.
-Abonnement met een tientje verhogen halverwege je contract.
-Meer dan een half uur aan de lijn hangen om dan uiteindelijk eens geholpen te worden
-Geen retourskosten terugstorten voor oude borg modem
Zomaar even een paar voorbeelden waar ik persoonlijk mee te maken heb gehad en sommige problemen zoals verkeerde facturatie en een trage glasvezelverbinding hebben tijdens spitsuren zijn problemen waar ik nog steeds last van heb en waar helemaal niets aan gedaan word,zoveel spijt van dat ik hieraan begonnen ben,in mei loopt gelukkig mijn contract af en ga dan ook gelijk zoeken naar een andere provider,eentje die je leven niet zuur maakt.