Details van de review
Na drie weken belde de monteur voor een afspraak en heeft alles netjes aangesloten.
Het internet is prima en snel. Ik kan gratis binnen de EU bellen naar alle vaste lijnen en ook de beeldkwaliteit is prima.
Ik had een probleempje met het inloggen op het digitale portal van Fiber en het verhelpen daarvan heeft langer geduurd dan ik wenste. Dat terzijde is alles naar wens.
Ik betaal 40% minder dan ik bij de KPN betaalde. De service is minder dan bij KPN (dat merk je dus in de prijs), maar de aansluitingen zijn prima. Een prima kosten/baten afweging vind ik!
Met vriendelijke groet,
Airbusfan
Gemiddelde score | 8.6 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Goede kwaliteit, service kan wat beter
Begin oktober 2016 werd bij mij aangebeld door een Fiber verkoper. Hij gaf aan glasvezel all in one pakketten te verkopen. Ik had nog nooit van het bedrijf gehoord, maar ik wist wel dat ik glasvezellijnen had in huis. Daar mijn bestaande abonnement bijna verliep en de aanbieding aantrekkelijk was, heb ik de gok gewaagd.
Na drie weken belde de monteur voor een afspraak en heeft alles netjes aangesloten.
Het internet is prima en snel. Ik kan gratis binnen de EU bellen naar alle vaste lijnen en ook de beeldkwaliteit is prima.
Ik had een probleempje met het inloggen op het digitale portal van Fiber en het verhelpen daarvan heeft langer geduurd dan ik wenste. Dat terzijde is alles naar wens.
Ik betaal 40% minder dan ik bij de KPN betaalde. De service is minder dan bij KPN (dat merk je dus in de prijs), maar de aansluitingen zijn prima. Een prima kosten/baten afweging vind ik!
Met vriendelijke groet,
Airbusfan