Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Ik zou 2 maart aangesloten worden werd mij telefonisch toegezegd. Nu gaat het opeens nog 4 tot 6 weken duren. De klantenservice krijg ik nu telefonisch niet meer te pakken. Op mail wordt wel na een paar dagen geantwoord maar ik krijg alleen maar excuses dat het zo lang gaat duren, was ik maar gewoon naar KPN gegaan, wat heb ik een spijt want ik kom nu niet meer kosteloos van dit contract af. Bah!
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Marco Maart 15, 2017

Vreselijk

Ik zou 2 maart aangesloten worden werd mij telefonisch toegezegd. Nu gaat het opeens nog 4 tot 6 weken duren. De klantenservice krijg ik nu telefonisch niet meer te pakken. Op mail wordt wel na een paar dagen geantwoord maar ik krijg alleen maar excuses dat het zo lang gaat duren, was ik maar gewoon naar KPN gegaan, wat heb ik een spijt want ik kom nu niet meer kosteloos van dit contract af. Bah!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door GJ
Maart 16, 2017
Ik ben al enkele dagen voor mijn buurman aan het bellen. Daar is de stroom er even af geweest wegens werkzaamheden, daarna deed de glasbox het niet meer. Geen internet, tv en telefoon en dat al sinds vrijdag 10 maart. Aan de telefoon zeggen ze alleen maar dat het maximaal 5 dagen duurt voor er een monteur komt. Net weer gebeld met de vraag of ze dan toezeggen dat er een monteur morgen voor de deur staat; nee meneer, dat kunnen we niet toezeggen. Mag ik dan een leidinggevende spreken? Nee meneer, u krijgt geen leidinggevende te spreken. Vertaald; wij hebben scheit aan onze klanten en laten ze gewoon stikken! Dat is wat Fiber doet. Ik heb gelukkig een hele goede provider en overal gaat wel eens iets fout maar dit is ronduit schandalig!
1 resultaten - getoond 1 - 1