Details van de review
De mevrouw aan de telefoon heeft toegezegd dat alles nu in orde was en wij een bevestiging kregen, die wij echter helemaal nooit hebben ontvangen.
Vanwege de verbouwingsdrukte en administratieve hoeveelheid bij een verhuizing is het niet ontvangen bericht ons ontschoten en 2 maanden na dato krijg ik een dreigbrief op mijn nieuwe adres dat wij niet te bereiken zijn, er zou herhaaldelijk contact opgenomen zijn met ons omdat wij voor een installatiemonteur hebben gekozen.
Wij hebben never nooit enig contact gehad na onze opzegging.
Wij hebben never nooit een handtekening gezet.
Wij hebben never nooit een mail ontvangen.
Wij hebben never nooit een ontvangerskastje of iets dergelijks gekregen.
Wij hebben never nooit een monteur over de vloer gehad.
Nu krijgen wij een rekening van 500 euro omdat zij aansluitkosten hebben moeten maken als wij geen gebruik maken van hun diensten.
Bovendien is onze naam verkeerd gespeld op die ene brief. Zou dat de oorzaak zijn dat daarom de email niet aankwam omdat er 1 letter verkeerd staat?
Het is toch te gek voor woorden dat ik voor hun fout een boete zou krijgen.
Van mn leven niet!
Oplichters
Informatiepakket aangevraagd omdat wij gingen verhuizen. Netjes gekregen en na inzage toch gekozen voor een andere provider die beter aansloot op onze wensen. Binnen twee weken moest je reageren of je ja of nee definitief klant werd, wat wij telefonisch hebben gedaan.
De mevrouw aan de telefoon heeft toegezegd dat alles nu in orde was en wij een bevestiging kregen, die wij echter helemaal nooit hebben ontvangen.
Vanwege de verbouwingsdrukte en administratieve hoeveelheid bij een verhuizing is het niet ontvangen bericht ons ontschoten en 2 maanden na dato krijg ik een dreigbrief op mijn nieuwe adres dat wij niet te bereiken zijn, er zou herhaaldelijk contact opgenomen zijn met ons omdat wij voor een installatiemonteur hebben gekozen.
Wij hebben never nooit enig contact gehad na onze opzegging.
Wij hebben never nooit een handtekening gezet.
Wij hebben never nooit een mail ontvangen.
Wij hebben never nooit een ontvangerskastje of iets dergelijks gekregen.
Wij hebben never nooit een monteur over de vloer gehad.
Nu krijgen wij een rekening van 500 euro omdat zij aansluitkosten hebben moeten maken als wij geen gebruik maken van hun diensten.
Bovendien is onze naam verkeerd gespeld op die ene brief. Zou dat de oorzaak zijn dat daarom de email niet aankwam omdat er 1 letter verkeerd staat?
Het is toch te gek voor woorden dat ik voor hun fout een boete zou krijgen.
Van mn leven niet!
Commentaar
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.