Details van de review
Hierna werd ik wel ineens teruggebeld en wilde ze wel ineens een monteur sturen. Nu klaar voor een gang naar de rechter. Zo'n slecht bedrijf wat zo ontzettend weinig om haar klanten geeft is ongekend.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechter kan niet
Nadat ik 3 jaar klant ben geweest overgestapt naar een nieuw, beter pakket. Vanaf de omzetting heeft het niet gewerkt. Geen internet, geen TV. Klantenservice heeft minimaal 30 min wachttijd, wanneer je ook belt. Deze mensen hebben geen idee, en houden je aan het lijntje. Een monteur sturen om het probleem te vinden kon niet. Nadat er minsten 6 maal gezegd werd dat het aan mijn aansluiting lag, heb ik zelf een glasvezelmonteur laten komen. Nadat hij in een uitgebreid verslag heeft vastgesteld dat het hier niet aan kon liggen en fiber heeft gebeld kwam de oplossing nog niet. Na 8! weken het contract ontbonden.
Hierna werd ik wel ineens teruggebeld en wilde ze wel ineens een monteur sturen. Nu klaar voor een gang naar de rechter. Zo'n slecht bedrijf wat zo ontzettend weinig om haar klanten geeft is ongekend.