Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos bedrijf!
Ik wil even heel duidelijk zijn over iets naar jullie toe. Nou heb ik net 2 jaar een alles in 1 abonnement gehad bij jullie a 90 euro per maand. Veel problemen in die 2 jaar gehad en vanaf week 1 nooit tevreden geweest. Nu na 2 jaar opgezegd en overgestapt. Krijg ik gister een mail of ik de hardware na wil sturen en dat we dit al hadden moeten doen? Terwijl dit het eerste mailtje is wat wij krijgen na het einde van het contract. Nou ben ik veel overgestapt in het verleden. KPN en Ziggo krijg je netjes een doos opgestuurd waar je alles in kan doen en wat je netjes kan versturen naar een speciaal en gratis antwoordnummer! Bij jullie: NIKS! Geen mailtje geen post geen doos en geen antwoordnummer! Nee na 3 weken een mail dat je het eigenlijk al had moeten opsturen? Hoe had ik dat moeten weten als jullie er niks over laten weten? En waarom moet ik nu de verzendkosten gaan betalen van deze doos? Echt het spijt me maar ik heb werkelijk waar geen goed woord over van een organisatie die onder de tak van een bedrijf als KPN valt? Zal iedereen dan ook afraden ooit klant bij jullie te worden!