Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Doe het niet mensen.
Als ik ergens spijt van heb in mijn 35 jaar op deze wereld is het wel om met fiber in zee te gaan.
Ze sturen nu nog alleen aanmaningen en reageren niet op mijn berichten. Bellen lukt niet behalve als je klant wil worden.
Instaleren met garantie betekend dat je alles zelf moet proberen want er komt nooit een monteur,
Ik ben hier 2 dagen mee bezig geweest en daarna werkte het nog niet....
Mijn advies doe het niet!!!!
Ik heb nu ziggo en ondanks dat het allemaal niet goed is verlopen is dit wel netjes opgelost.
Indien u het niet gelooft bel eerst eens fiber en kies optie 3.
Want als u 1 kiest ben u direct aan de beurt maar als u ze nodig hebt dan moet u op 3 drukken en dan bent u binnen 30 minuten niet geholpen.
Succes
Gemiddelde score 

2.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

5.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door Anti Fiber November 27, 2017

Doe het niet

Doe het niet mensen.
Als ik ergens spijt van heb in mijn 35 jaar op deze wereld is het wel om met fiber in zee te gaan.
Ze sturen nu nog alleen aanmaningen en reageren niet op mijn berichten. Bellen lukt niet behalve als je klant wil worden.
Instaleren met garantie betekend dat je alles zelf moet proberen want er komt nooit een monteur,
Ik ben hier 2 dagen mee bezig geweest en daarna werkte het nog niet....
Mijn advies doe het niet!!!!
Ik heb nu ziggo en ondanks dat het allemaal niet goed is verlopen is dit wel netjes opgelost.
Indien u het niet gelooft bel eerst eens fiber en kies optie 3.
Want als u 1 kiest ben u direct aan de beurt maar als u ze nodig hebt dan moet u op 3 drukken en dan bent u binnen 30 minuten niet geholpen.
Succes

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.