Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Te vroeg door Fiber afgesloten
Wegens verhuizing heb ik het abonnement bij Fiber via whatsapp opgezegd per 18 dec 2017. Het whatsapp gesprek was heel prettig. Tot mijn grote schrik is mijn vader gisteren al afgesloten wat betekent dat mijn vader van bijna 84 de laatste 10 dagen in het huis waar hij 50 jaar gewoond heeft afgesloten was vd buitenwereld. Hierop contact gezocht met Fiber. Afsluiten kunnen ze prima maar aansluiten ook wanneer het een fout van hen betreft zou 10 werkdagen duren. Niemand (heb als 4e, 9e, 11e, 5e en vanochtend was ik zowaar als 1e in de wachtrij) kon mij uitleggen waarom dat zo moeilijk is. Begrip alom maar actie ho maar. Vandaag kwam het stoom uit mijn oren toen de dame aan de telefoon zei dat er niet via whatsapp opgezegd kan worden. Nou dan hadden ze dat moeten zeggen en hoe kan het dan dat mijn vader wél afgesloten is? Tja daar had ik wel een punt. Inmiddels was ik via een tip bij de KPN terechtgekomen voor een digitenne. Dit kost €35,- activeringskosten en +/- €15,- per maand met een abonnementsduur van 1 jaar! En dat voor 10 dagen door een fout bij Fiber! Ik had dit gisteren al met Fiber gecommuniceerd en zou teruggebeld worden, wat helaas niet gebeurt is. Vanochtend was het bij de dame niet gelijk duidelijk waar ik heen wilde, nl dat Fiber deze kosten zou vergoeden. Hierop heb ik dringend verzocht door haar manager teruggebeld te worden. Helaas niets meer van hen vernomen. Bij de KPN ben ik super geholpen. Dankzij hen zit mijn vader nu heerlijk tv te kijken! Hulde aan de KPN!!!