Details van de review

 
Fiber Nederland
Glasvezel providers
ben klant bij Fiber Nederland en heb een glasvezel abonnement voor tv en internet. Rond kerstmis 2017 kon ik opeens geen tv meer kijken. Na het bellen van een servicenummer had ik pas na 1 uur contact met en medewerker. er moest een ticket ingevuld worden om de klacht digitaal kenbaar te maken.

om een heel lang verhaal kort te maken kan ik na 2 maanden nog geen tv kijken , heb inmiddels 12 tickets geschreven , meer dan 300 belminuten aan de telefoon gezeten en gehoopt dat nadat alles gedaan was wat fiber me had gevraagd deze storing opgelost zou worden. afgelopen week, 2 maanden later heeft fiber Nederland uiteindelijk een externe monteur gestuurd . het probleem was binnen 5 minuten opgelost. echter geen eind goed al goed want 2 dagen nadat alles weer functioneerde opeens geen internet en tv meer. dus na weer 1 uur in de wachtrij hebben gestaan bleek dat ik geblokkeerd was door Fiber. vandaag kreeg ik een brief dat ik gecompenseerd zou worden met de onkosten die gemaakt zijn en de niet geleverde diensten. 18 euro om precies te zijn. de klanttevredenheid is sinds de fusie met fiber ver te zoeken.Er is geen structuur in het service apparaat van Fiber en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. kort gezegd weet de linkerhand niet wat de rechterhand doet.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jos potjens Februari 26, 2018

Fiber Nederland Service TERLEURSTELLEND

ben klant bij Fiber Nederland en heb een glasvezel abonnement voor tv en internet. Rond kerstmis 2017 kon ik opeens geen tv meer kijken. Na het bellen van een servicenummer had ik pas na 1 uur contact met en medewerker. er moest een ticket ingevuld worden om de klacht digitaal kenbaar te maken.

om een heel lang verhaal kort te maken kan ik na 2 maanden nog geen tv kijken , heb inmiddels 12 tickets geschreven , meer dan 300 belminuten aan de telefoon gezeten en gehoopt dat nadat alles gedaan was wat fiber me had gevraagd deze storing opgelost zou worden. afgelopen week, 2 maanden later heeft fiber Nederland uiteindelijk een externe monteur gestuurd . het probleem was binnen 5 minuten opgelost. echter geen eind goed al goed want 2 dagen nadat alles weer functioneerde opeens geen internet en tv meer. dus na weer 1 uur in de wachtrij hebben gestaan bleek dat ik geblokkeerd was door Fiber. vandaag kreeg ik een brief dat ik gecompenseerd zou worden met de onkosten die gemaakt zijn en de niet geleverde diensten. 18 euro om precies te zijn. de klanttevredenheid is sinds de fusie met fiber ver te zoeken.Er is geen structuur in het service apparaat van Fiber en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. kort gezegd weet de linkerhand niet wat de rechterhand doet.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.