Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Aangifte van Incasso Fraude tegen Fiber
Goed ik ben dus geen klant bij Fiber. Wil ook geen klant worden. Reden, ze schrijven gewoon bedragen van mijn rekening af. Fiber doet niets en zegt niets, reageert niet op brieven zelfs niet op aangetekende brieven. De bank zegt dat ze weinig tegen incasso fraude kunnen doen. Dan maar aangifte tegen deze misdaad organisatie. Op het politie bureau blijk ik niet eens enige te zijn met het Fiber Syndroom. Vele gingen mij voor met aangiftes varierend van Oplichting, valsheid in geschrifte tot van alles volgens de betrokken agenten die er om moesten lachen. Want ja ik was nummer 124 of zo. Vraag blijft bestaan waarom het OM geen actie onderneemt als het een welbekend probleem is. Omdat alles tijd kost en het OM en Politie de boel moeten onderzoeken. Kortom, pas op met dit bedrijf. Zelfs als je geen klant bent bedonderen ze de boel. gelet op de recensies is het bij klanten die wel een contract hebben afgesloten al niet veel beter. Hoe is het mogelijk dat dit soort bedrijven blijven bestaan vraag je jezelf af?