Details van de review
Ook nu weer snel geholpen aan de telefoon en kon ik het geld terug krijgen als het internet werkte. Dit heeft al met al een maand geduurd, maar het geld wordt met de volgende factuur verrekend. Het internet is super snel, vooral het uploaden gaat binnen enkele seconden, waar ik eerst een kwartier op moest wachten! Het bellen is nog niet aangesloten (komt door KPN) en ik heb geen digitale TV aangevraagd.
Vandaar mijn score voor de installatie van een 4, maar de Helpdesk functioneert prima.
Gemiddelde score | 6.7 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Positief geluid
Toen ik een contract met Fiber afsloot, had ik nog geen reviews gelezen over dit bedrijf, ook de Radar uitzendingen had ik niet gezien. Ik vreesde dus het ergste. De installatie wilde ik zelf wel doen en daar begon de ellende al, de handleiding had de helft van de blz niet afgedrukt en ook op de website kon ik niet verder omdat mijn aansluitkastje er niet op stond vermeld. Ik kreeg via de Whatsapp snel een reactie, maar het was wel duidelijk dat ze ook niet wisten wat er aan de hand was, ik werd naar de handleidingen op de website door verwezen. Uiteindelijk na een telefoontje (ik hoefde niet lang te wachten) kon iemand mij helpen en was ik aangesloten. Helaas was er nog geen internet en kreeg ik wel facturen die automatisch werden afgeschreven.
Ook nu weer snel geholpen aan de telefoon en kon ik het geld terug krijgen als het internet werkte. Dit heeft al met al een maand geduurd, maar het geld wordt met de volgende factuur verrekend. Het internet is super snel, vooral het uploaden gaat binnen enkele seconden, waar ik eerst een kwartier op moest wachten! Het bellen is nog niet aangesloten (komt door KPN) en ik heb geen digitale TV aangevraagd.
Vandaar mijn score voor de installatie van een 4, maar de Helpdesk functioneert prima.