Details van de review
Pogingen om op te zeggen worden afgewimpeld. Ik heb gisteren pas de officiële bevestiging van de aanmelding ontvangen, waardoor de bedenktijd nu pas in zou gaan. Wettelijk gezien heb ik een jaar de tijd, omdat FIBER niet geïnformeerd heeft over deze bedenktijd, maar zelfs de 14 dagen die ik normaal zou krijgen als ze dit wel hebben gedaan zouden voldoende moeten zijn, maar FIBER weigert.
Er wordt niet meegedacht, alleen maar geblokkeerd. Je wordt door de helpdesk keer op keer verteld dat ze er mee bezig zijn, maar je hoort niks terug. Als je dan uiteindelijk doorzet gaan ze liegen over kosten die ze gemaakt zouden hebben voor aansluiting, maar na navraag bij de partij die de aansluiting regelt blijkt dit dus helemaal niet het geval.
Mijn advies? Ga niet met deze partij in zee. Een provider die zo slecht met "klanten" om gaat verdient je geld niet.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Houdt zich niet aan wettelijke bedenktermijn
Na aanmelding via E-Fiber werd mij verteld dat FIBER zo snel mogelijk contact op zou nemen via e-mail, post of telefoon. Maanden later nog niks gehoord en daarom maar in zee gegaan met een andere provider. Helaas wordt dat nu door FIBER geblokkeerd.
Pogingen om op te zeggen worden afgewimpeld. Ik heb gisteren pas de officiële bevestiging van de aanmelding ontvangen, waardoor de bedenktijd nu pas in zou gaan. Wettelijk gezien heb ik een jaar de tijd, omdat FIBER niet geïnformeerd heeft over deze bedenktijd, maar zelfs de 14 dagen die ik normaal zou krijgen als ze dit wel hebben gedaan zouden voldoende moeten zijn, maar FIBER weigert.
Er wordt niet meegedacht, alleen maar geblokkeerd. Je wordt door de helpdesk keer op keer verteld dat ze er mee bezig zijn, maar je hoort niks terug. Als je dan uiteindelijk doorzet gaan ze liegen over kosten die ze gemaakt zouden hebben voor aansluiting, maar na navraag bij de partij die de aansluiting regelt blijkt dit dus helemaal niet het geval.
Mijn advies? Ga niet met deze partij in zee. Een provider die zo slecht met "klanten" om gaat verdient je geld niet.