Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Sinds de overstap van KPN naar Fype wisten we niet zo goed wat we konden verwachten van deze nieuwe provider. Bij KPN hadden we adsl icm met digitenne, nu hebben we supersnel glasvezel.
Alles verliept vlotjes en de monteur was in no time klaar en heeft zelfs nog een extra kabeltje naar de woonkamer getrokken. Alles werkte direct gewoon goed. Het internet is fantastisch, en de digitale televisie was nog nooit zo scherp en uitgebreid. Nu begrijp ik waarom hd en de vele diversiteit van zenders gewoon een verwennerij is.

Kortom, klasse gedaan Fype!

Klaas
Gemiddelde score 

8.6
Installatie 

9.0
Helpdesk 

7.0
Internet 

9.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

10.0
Geschreven door Klaas Henste Februari 07, 2013

Heel erg tevreden

Sinds de overstap van KPN naar Fype wisten we niet zo goed wat we konden verwachten van deze nieuwe provider. Bij KPN hadden we adsl icm met digitenne, nu hebben we supersnel glasvezel.
Alles verliept vlotjes en de monteur was in no time klaar en heeft zelfs nog een extra kabeltje naar de woonkamer getrokken. Alles werkte direct gewoon goed. Het internet is fantastisch, en de digitale televisie was nog nooit zo scherp en uitgebreid. Nu begrijp ik waarom hd en de vele diversiteit van zenders gewoon een verwennerij is.

Kortom, klasse gedaan Fype!

Klaas

Antwoord van de eigenaar

Beste Klaas,

Dank u voor uw fijne review op dit portal. Wij vinden het heel erg leuk te horen dat alles zo goed bevalt met het All-in One pakket van Fype. Wij waarderen de feedback van onze klanten enorm en goede feedback maakt ons erg vrolijk. Daar doen we het voor!

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Fype

Was deze review nuttig? 

Commentaar

4 resultaten - getoond 1 - 4

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Jeroen
Mei 22, 2013
Waarom wel een reactie op een positieve review, maar niet op negatieve reviews?
Slechte zaak.
Geschreven door Bas
Mei 29, 2013
Dat ze alleen reageren op positief commentaar typeert de organisatie FYPE.. Aan commentaar ter verbetering reageren ze niet of zeggen ze dat ze dit intern zullen opnemen.. Maar een oplossing bieden HO maar...
Geschreven door Andre
Augustus 23, 2013
Ze kunnen idd wel reageren op positieve reacties maar op negatieve niet!! Met zoveel negatieve reacties moet er toch wel een belletje gaan rinkelen FYPE!!! Ze hebben mijn ouders een all in abbonement aangesmeerd met veel leugens, ze zijn dik in de 70 en kregen voor het eerst internet, laptop gekocht en maar wachten dat de monteur langs komt om de boel aan te sluiten zoals tv, telefoon en internet. nou ze wachten nog steeds en dat geintje duurt nu al meer dan 3 maand en wel geld afschrijven! Ze hebben het nu geblokkeerd dat ze geld kunnen afschrijven. Hoe kan je nou zo met klanten omgaan en vooral tegenover oudere mensen die nog nooit in hun leven internet hebben gehad laat staan nog nooit een computer aan hebben geraakt!! Ze zijn er aardig zuur van en mijn moeder slaapt er slecht van dat er allemaal dingen worden belooft maar niet wordt na gegaan!! Ik weet wel dat FYPE er nog niet klaar mee is!! En reageer hier ook maar op FYPE!!
Geschreven door toos van rooijen
Augustus 23, 2014
alleen reageren op een enkel positief bericht.
ook wij zijn opgelicht en doordat de administratie bij Fype 1 grote puinzooi is hebben wij enorm hoge kosten moeten maken om het contract op te kunnen zeggen.
inderdaad gouden bergen maar er komt helemaal niks van terecht.
vieze verkooppraatjes; nergens op reageren; de klanten in hun (vuile) sop gaar laten koken.
1 advies: nooit aan beginnen
4 resultaten - getoond 1 - 4