Details van de review
Van het beloofde 100/100 is uit de speedtest 10/16 gekomen, wij balen hier ontzettend van en zou ook eigenlijk weer naar onze vorige provider willen gaan! Al het mogelijke is gedaan om een betere ontvangst te krijgen maar mocht niet baten. Veder is hebben we geen huistelefoon meer en blijft het digitale tv vaak bij de optie mozaïek hangen! Ik kan het helaas niet een verbetering noemen, ik raad bij deze dus ook af om glasvezel te nemen.
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Geschreven door
Mathijs
April 03, 2013
Internet is uitermate slecht
Van het beloofde 100/100 is uit de speedtest 10/16 gekomen, wij balen hier ontzettend van en zou ook eigenlijk weer naar onze vorige provider willen gaan! Al het mogelijke is gedaan om een betere ontvangst te krijgen maar mocht niet baten. Veder is hebben we geen huistelefoon meer en blijft het digitale tv vaak bij de optie mozaïek hangen! Ik kan het helaas niet een verbetering noemen, ik raad bij deze dus ook af om glasvezel te nemen.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Fype niet nemen een brok ellende , internet alleen maar problemen tv HD alleen maar problemen . Bel je klantenservice weten ze niet eens waar je over praat . Speciaal Fype genomen omdat er een monteur langs komt die alles installeert omdat ik zelf geen verstand van heb . Bel je moet het via de technische helpdesk doen ??? Kan je alles na gaan kijken wat de monteur heeft geïnstalleerd ik zou niet weten hoe want daarvoor heb ik bij Fype genomen omdat ze adverteren dat ze het door een monteur laten doen . Zegt Fype maar dat is u probleem dan kunnen wij u niet helpen en anders sturen wij een monteur en dan moet u er voor betalen !!! Ik heb gevraagd kan er een leidinggevende mij terug bellen ze moeten nog bellen . Bel je de klantenservice zeggen dat je het via de mail moet doen . Mensen 1 advies neem absoluut geen Fype je krijgt geen service want dat kennen ze niet plus je zit er 3 jaar aan vast . Nogmaals neem geen Fype is alleen maar ergernis en ellende niet doen .
Sinds 13 Januari ben ik overgestapt van Upc naar Fype. en heb ik nog steeds geen Internet
en tv. De modem is in mijn meter kast geplaatst buiten mijn apartment en ik woon op de
eerste verdieping. Het is onmogelijk voor een verbinding en ik moet 300 euro betalen
voor de modem in mijn woonkamer te verplaatsen. De meegeleverd accessories voor zelf
installatie waren niet geheel. De beloofde korting heb ik niet gekregen. De klanten service is
Zero. Morgen ga Ik naar de Sociaal Raadsleden en bel de consumenten bond.
veel slachtoffers van Fype.... best om een hoger beroep in te schakelen.
en tv. De modem is in mijn meter kast geplaatst buiten mijn apartment en ik woon op de
eerste verdieping. Het is onmogelijk voor een verbinding en ik moet 300 euro betalen
voor de modem in mijn woonkamer te verplaatsen. De meegeleverd accessories voor zelf
installatie waren niet geheel. De beloofde korting heb ik niet gekregen. De klanten service is
Zero. Morgen ga Ik naar de Sociaal Raadsleden en bel de consumenten bond.
veel slachtoffers van Fype.... best om een hoger beroep in te schakelen.
2 resultaten - getoond 1 - 2