Details van de review
1. Verkoper vertelde dat ik binnen 2 weken fype zou hebben in huis.. Werkelijkheid was meer dan twee maanden.. Meer dan twee maanden zonder internet gezeten. Meerdere keren gebeld naar de klantenservice..
2. eerste maand geen abonnements kosten ivm aansluitkosten. wat blijkt.. gewoon abonnementskosten afgeschreven. Zowel de eerste als de tweede maand. Net gebeld.. Het word in onderzoek genomen.
3. Verkoper beloofde meer dan 1000 kinderfilms waaruit gratis gekozen kon worden. Ik vroeg aan de instalateur waar ik deze kon vinden.. Hij zei dat dit helemaal niet mogelijk is..
Drie essentiele leugens.. Nu heb ik dit voorgelegd bij Fype en daar zeggen ze doodleuk dat ze het betreuren maar me wel gewoon aan het cntract houden van twee jaar..
Ik heb direct opgezegd.. Ik doe nooooit meer zaken met een verkooporganisatie die liegt en bedriegt in je eigen huis... Onvoorstelbaar.. Het product zelf is verder redelijk goed...
Gemiddelde score | 5.8 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 6.0 |
liegen hebben ze daar tot een vak verheven
Een deur tot deur verkoper van Fype heeft meedere leugens verteld om het product fype maar aan ons te verkopen. Wat blijkt.. De verkoper mag blijkbaar alles bij elkaar liegen als ze maar verkopen. Ze houden je aan het contract ondanks dat ze zelf de gemaakte afspraken niet zijn nagekomen.
1. Verkoper vertelde dat ik binnen 2 weken fype zou hebben in huis.. Werkelijkheid was meer dan twee maanden.. Meer dan twee maanden zonder internet gezeten. Meerdere keren gebeld naar de klantenservice..
2. eerste maand geen abonnements kosten ivm aansluitkosten. wat blijkt.. gewoon abonnementskosten afgeschreven. Zowel de eerste als de tweede maand. Net gebeld.. Het word in onderzoek genomen.
3. Verkoper beloofde meer dan 1000 kinderfilms waaruit gratis gekozen kon worden. Ik vroeg aan de instalateur waar ik deze kon vinden.. Hij zei dat dit helemaal niet mogelijk is..
Drie essentiele leugens.. Nu heb ik dit voorgelegd bij Fype en daar zeggen ze doodleuk dat ze het betreuren maar me wel gewoon aan het cntract houden van twee jaar..
Ik heb direct opgezegd.. Ik doe nooooit meer zaken met een verkooporganisatie die liegt en bedriegt in je eigen huis... Onvoorstelbaar.. Het product zelf is verder redelijk goed...
Commentaar
Of er een manier is om er vanaf te komen want je krijgt van Fype helemaal geen respons .
In de weekenden zijn ze helemaal niet te bereiken afgelopen weekend had ik helemaal geen verbinding het enige wat je kan doen is afwachten en na 2 uur deed alles het weer maar het ligt nooit aan hun maar aan de apparatuur die je hebt.Een jong bedrijf als Fype zou juist moeite moeten doen om de klant te vreden te houden en oplossingen aandragen want mondelinge reclame is erg belangrijk het gebeurd regelmatig dat de radio uitgaat dan moet je hem eerst uitzetten daarna doet hij het weer