Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Een deur tot deur verkoper van Fype heeft meedere leugens verteld om het product fype maar aan ons te verkopen. Wat blijkt.. De verkoper mag blijkbaar alles bij elkaar liegen als ze maar verkopen. Ze houden je aan het contract ondanks dat ze zelf de gemaakte afspraken niet zijn nagekomen.
1. Verkoper vertelde dat ik binnen 2 weken fype zou hebben in huis.. Werkelijkheid was meer dan twee maanden.. Meer dan twee maanden zonder internet gezeten. Meerdere keren gebeld naar de klantenservice..
2. eerste maand geen abonnements kosten ivm aansluitkosten. wat blijkt.. gewoon abonnementskosten afgeschreven. Zowel de eerste als de tweede maand. Net gebeld.. Het word in onderzoek genomen.
3. Verkoper beloofde meer dan 1000 kinderfilms waaruit gratis gekozen kon worden. Ik vroeg aan de instalateur waar ik deze kon vinden.. Hij zei dat dit helemaal niet mogelijk is..
Drie essentiele leugens.. Nu heb ik dit voorgelegd bij Fype en daar zeggen ze doodleuk dat ze het betreuren maar me wel gewoon aan het cntract houden van twee jaar..
Ik heb direct opgezegd.. Ik doe nooooit meer zaken met een verkooporganisatie die liegt en bedriegt in je eigen huis... Onvoorstelbaar.. Het product zelf is verder redelijk goed...
Gemiddelde score 

5.8
Installatie 

7.0
Helpdesk 

4.0
Internet 

6.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

6.0
Geschreven door bassie Mei 29, 2013

liegen hebben ze daar tot een vak verheven

Een deur tot deur verkoper van Fype heeft meedere leugens verteld om het product fype maar aan ons te verkopen. Wat blijkt.. De verkoper mag blijkbaar alles bij elkaar liegen als ze maar verkopen. Ze houden je aan het contract ondanks dat ze zelf de gemaakte afspraken niet zijn nagekomen.
1. Verkoper vertelde dat ik binnen 2 weken fype zou hebben in huis.. Werkelijkheid was meer dan twee maanden.. Meer dan twee maanden zonder internet gezeten. Meerdere keren gebeld naar de klantenservice..
2. eerste maand geen abonnements kosten ivm aansluitkosten. wat blijkt.. gewoon abonnementskosten afgeschreven. Zowel de eerste als de tweede maand. Net gebeld.. Het word in onderzoek genomen.
3. Verkoper beloofde meer dan 1000 kinderfilms waaruit gratis gekozen kon worden. Ik vroeg aan de instalateur waar ik deze kon vinden.. Hij zei dat dit helemaal niet mogelijk is..
Drie essentiele leugens.. Nu heb ik dit voorgelegd bij Fype en daar zeggen ze doodleuk dat ze het betreuren maar me wel gewoon aan het cntract houden van twee jaar..
Ik heb direct opgezegd.. Ik doe nooooit meer zaken met een verkooporganisatie die liegt en bedriegt in je eigen huis... Onvoorstelbaar.. Het product zelf is verder redelijk goed...

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door J.overdijk
Juni 20, 2013
Ik heb het zelfde meegemaakt 2nette heren aan de deur met de belofte 2000 gratis kinderfilms er was ook niet bijvervend dat ik zelf een router moeten kopen dat was er ook niet bij verteld en als je dan belt dan is er niets van waar.Ik heb toen gezegd dat ik er van af wil maar dit kon ook niet dat stond in de regelementen dat dit binnen 3 weken moest gebeuren maar als je de heren die dit verkopen geloofd dan neem ik aan dat ze de waarheid verkopen en geen leugens.Het is inderdaad dat ze alleen op positieve berichten reageren en niet op de negatieve ze doen hier helemaal geen moeite voor om dit op te lossen ik heb er ook erg veel spijt van dat ik type genomen heb ik ga ook zeer zeker uitzoeken
Of er een manier is om er vanaf te komen want je krijgt van Fype helemaal geen respons .
In de weekenden zijn ze helemaal niet te bereiken afgelopen weekend had ik helemaal geen verbinding het enige wat je kan doen is afwachten en na 2 uur deed alles het weer maar het ligt nooit aan hun maar aan de apparatuur die je hebt.Een jong bedrijf als Fype zou juist moeite moeten doen om de klant te vreden te houden en oplossingen aandragen want mondelinge reclame is erg belangrijk het gebeurd regelmatig dat de radio uitgaat dan moet je hem eerst uitzetten daarna doet hij het weer
1 resultaten - getoond 1 - 1