Details van de review
Fype
4 weken terug kwamen jongens van fype in witte polo in enschede ik was met verbouwing bezig puntjes op de i zetten . Ze hebben me fype aanbevolen en kwam my goed uit eerlyk gezegt want had ziggo gebeld en moest 350 euro aansluitkosten betalen vond ik veel geld want kabel moest naar binnen maar fype zei by ons is dat nu geheel gratis eenmalig 49 euro aansluitkosten en 1 maand gratis hy zei binnen twee weken bellen ze voor afspraak binnen 4 weken kunt u internetten en televisie kyken en tekende contract twee voor by ik bellen meneer morgen bellen ze ik wachten nog niks weer bellen en nogs bellen elk keer zelfde vandaag belde ik weer hy kon geen ander verhaal meer verzinnen omdat ik zei wat is het nu je zegt me elke dag zelfde ja meneer ligt aan regeafiber kan nog 30 dagen duren ligt aan hun wat nu als ze na 30 dagen niet bellen wist die ook niet maar wel binnen twee dagen na contract geld van mn rekening afhalen daar zyn ze goed in valt me op .maar ik blyf overal op internet en aan mn vrienden en overal waar ze komen vertellen dat ze niet eerlyk zyn tot dat ze by me alles hebben geregeld zon ellende gelyk in begin nog nooit mee gemaakt .en ik durf mn naam wel hier op te zzetten groetjes alattin gun .dus de eigenaar stryk je hand is over je hart hoe dat voelt om mensen voor te liegen .