Details van de review
Sinds 21 oktober afgesloten van telefoon en internet. Gelukkig nog wel televisie via Ziggo. Tot nu toe zijn ze nog niet in staat gebleken mijn aansluiting te realiseren. Wel al 3x abonnement geind. Heb ik laten storneren. Herhaaldelijk herinneringen en ingebrekestellingen ontvangen en tot overmaat van ramp jl. maandag een incassobureau aan de lijn. Werkelijk een schande!!!
Wil heel graag van het contract af, maar dat is niet eenvoudig.
Wil heel graag van het contract af, maar dat is niet eenvoudig.
Geschreven door
Netty Bak
December 18, 2013
Wanprestatie
Sinds 21 oktober afgesloten van telefoon en internet. Gelukkig nog wel televisie via Ziggo. Tot nu toe zijn ze nog niet in staat gebleken mijn aansluiting te realiseren. Wel al 3x abonnement geind. Heb ik laten storneren. Herhaaldelijk herinneringen en ingebrekestellingen ontvangen en tot overmaat van ramp jl. maandag een incassobureau aan de lijn. Werkelijk een schande!!!
Wil heel graag van het contract af, maar dat is niet eenvoudig.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Beste mevrouw Bak.
Ik heb van mijn collega begrepen dat komende vrijdag er een monteursafspraak met u is gemaakt zodat wij alles bij u in orde kunnen maken. Wij willen uiteraard ook graag dat u van de diensten gebruik kunt maken. Mocht u na vrijdag nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Annie van Vliet
Fype Klantenservice
Ik heb van mijn collega begrepen dat komende vrijdag er een monteursafspraak met u is gemaakt zodat wij alles bij u in orde kunnen maken. Wij willen uiteraard ook graag dat u van de diensten gebruik kunt maken. Mocht u na vrijdag nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Annie van Vliet
Fype Klantenservice
in december 2012 was er een campagne om te kijken of er animo voor glasvezel was. En je moest een provider kiezen. Wij hebben toen gekozen voor Fype, wat nu Fiber is. Op papier leverden ze dezelfde diensten als UPC maar dan meer op de toekomst afgestemd met evenhoge uploadsnelheid.
De eerste fout van Fype: We kregen al meteen een rekening te betalen voor de aanmelding. Uiteraard gingen we niet accoord en met enige problemen is dat opgelost.
Echter het aanleggen van de glasvezel heeft tot voorjaar 2014 geduurd. Dus waren we niet gehouden aan het contract van Fiber. Maar vanwege de fouten was ons een half jaar korting beloofd, dus gaven we Fiber het voordeel van de twijfel.
11 juli is een monteur komen aansluiten en de set-topbox zou worden geleverd. Hoezo? Waarom had hij die niet bij zich. Enfin, niet een week maar ruim twee weken later werd een set-topbox gestuurd: de verkeerde. We hebben een set-topbox met opname mogelijkheid besteld, want dat hadden we bij UPC ook. De verkeerde set-topbox, zonder opname, hebben we geprobeerd op de TV in de slaapkamer, maar helaas: er is bedraad internet nodig (UTP kabel) Hoe ouderwets!! Geen optie om een ethernetkabel door het huis aan te leggen. De goede set-topbox zou afgelopen maandag of dinsdag geleverd worden. Maar nog steeds niet. Vandaag werden we gebeld dat we eerst de verkeerde settopbox terug moeten sturen. Hadden ze wel eerder kunnen vertellen Bij de aansluiting heb ik al 99 Euro borg betaald voor een set-topbox die ik nog steeds niet binnen heb. Teursturen kost 6.95. We zijn bij UPC weg gegaan en kregen netjes verzenddozen gestuurd met stickers om de set-topbox en Horizon unit van UPC op te sturen, zonder enige kosten!
Nu is het beeld op de TV in de slaapkamer verkeerd gekaderd: bioscoop formaat met zwarte balken onder en boven.
Conclusie: een mens kan fouten maken. Dat hebben we gedaan door met Fiber in zee te gaan. We gaan ook zeker zo snel mogelijk van ze af.
De eerste fout van Fype: We kregen al meteen een rekening te betalen voor de aanmelding. Uiteraard gingen we niet accoord en met enige problemen is dat opgelost.
Echter het aanleggen van de glasvezel heeft tot voorjaar 2014 geduurd. Dus waren we niet gehouden aan het contract van Fiber. Maar vanwege de fouten was ons een half jaar korting beloofd, dus gaven we Fiber het voordeel van de twijfel.
11 juli is een monteur komen aansluiten en de set-topbox zou worden geleverd. Hoezo? Waarom had hij die niet bij zich. Enfin, niet een week maar ruim twee weken later werd een set-topbox gestuurd: de verkeerde. We hebben een set-topbox met opname mogelijkheid besteld, want dat hadden we bij UPC ook. De verkeerde set-topbox, zonder opname, hebben we geprobeerd op de TV in de slaapkamer, maar helaas: er is bedraad internet nodig (UTP kabel) Hoe ouderwets!! Geen optie om een ethernetkabel door het huis aan te leggen. De goede set-topbox zou afgelopen maandag of dinsdag geleverd worden. Maar nog steeds niet. Vandaag werden we gebeld dat we eerst de verkeerde settopbox terug moeten sturen. Hadden ze wel eerder kunnen vertellen Bij de aansluiting heb ik al 99 Euro borg betaald voor een set-topbox die ik nog steeds niet binnen heb. Teursturen kost 6.95. We zijn bij UPC weg gegaan en kregen netjes verzenddozen gestuurd met stickers om de set-topbox en Horizon unit van UPC op te sturen, zonder enige kosten!
Nu is het beeld op de TV in de slaapkamer verkeerd gekaderd: bioscoop formaat met zwarte balken onder en boven.
Conclusie: een mens kan fouten maken. Dat hebben we gedaan door met Fiber in zee te gaan. We gaan ook zeker zo snel mogelijk van ze af.
2 resultaten - getoond 1 - 2