Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Misleidend
In het kader van " betere en snellere kwaliteit internet voor minder geld" heb ik als tevreden Ziggo gebruiker eind 2013 de overstap gemaakt en onlangs met de installatie aan de slag gegaan. Op zich is dat allemaal prima te doen echter de Ziggo decoder waarvan de Fiber verkoper mij verzekerd heeft (nadat ik het hem diverse malen vroeg omdat ik de decoder/recorder nog niet zo lang geleden heb aangeschaft)dat ik deze (in de slaapkamer) te kunnen blijven gebruiken, blijkt absoluut niet te kunnen. Fiber gebeld aangezien dat een van mijn voorwaarden was alleen geven ze niet thuis, wel bieden ze een decoder aan voor € 10,- per maand. Ik ga in ieder geval nu al opzeggen en ik adviseer iedereen niet eerder een handtekening te zetten voordat je ECHT zeker weet dat je inderdaad beter/goedkoper uit bent. Ik ben in ieder geval duurder uit om dat ik een nieuwe decoder moet hebben etc. en heb er weer van geleerd................
Commentaar
Om de decoders te kunnen gebruiken moet u wel opnieuw alles instellen: http://www.vughtopglasvezel.nl/nieuws/het-gebruik-van-bestaande-ziggo-decoders en je moet de ziggo smartcard verwijderen uit de decoder. Anders gaat het nooit werken.
Ik vind uw onderbouwing daarom ook zeer summier. Uw geeft aan problemen te hebben met Televisie. Er wordt niets gemeld over Internet en Telefonie. Toch geeft u voor Internet en Telefonie als cijfer een 1. U geeft totaal geen onderbouwing over deze onderdelen. U kunt mij veel vertellen, maar er is altijd wel een dienst die wel goed werkt. En het is daarom ook niet reëel om alles van een provider over 1 kant te scheren.