Details van de review
Aansluiten is binnen een maand gedaan zeiden ze. Ondertussen twee maand later zit ik nog steeds zonder internet, telefoon en televisie. Bij de klantenservice weten ze ook niet wat ze moeten doen. We worden vandaag nog teruggebeld zeiden ze ons (al 3 keer) maar nooit meer wat van hun vernomen. En ja hoor ook bij ons willen ze het geld al zien voor de maandelijkse kosten!
Ik heb zoveel spijt dat ik ben overgestapt. Echt niet doen!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Nadine
Maart 11, 2014
Inderdaad waardeloos!
Aansluiten is binnen een maand gedaan zeiden ze. Ondertussen twee maand later zit ik nog steeds zonder internet, telefoon en televisie. Bij de klantenservice weten ze ook niet wat ze moeten doen. We worden vandaag nog teruggebeld zeiden ze ons (al 3 keer) maar nooit meer wat van hun vernomen. En ja hoor ook bij ons willen ze het geld al zien voor de maandelijkse kosten!
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Echt de slechtste overstap die ik ooit gemaakt heb! Nu voor de 3e keer weer zonder diensten. Totaal geen service. Zeggen dat ze ermee bezig zijn, maar dit klopt voor geen meter. Kan niet wachten tot mn abonnement eindigt. Dan gelijk over naar een betrouwbare provider!
1 resultaten - getoond 1 - 1