Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Oplichters
Een hele slechte overstap die ik in tijden heb mee gemaakt. Bijna 4 maanden geleden is er z'n jojo bij ons langs gekomen om ons over te halen om over te stappen na fiber. Van het kastje naar de muur gestuurd, moest er eerst een stopcontact in onze meterkast geplaatst worden toen de man is gekomen was hij na 5 min weer weg gegaan met als antwoord ik kan hier geen stopcontact plaatsen want der is hier geen glasvezel. Toen meerdere malen geërgerd aan de telefoon te zitten bleek dat eerst de kabel naar boven getrokken moest worden en daarna de rest kon gebeuren. Na twee weken nog niks gehoord te hebben en niks aan de telefonische dienst te hebben van fiber heb ik maar om de dag gebeld of er nou al actie werd ondernomen. Nu bijna vier maanden verder is vandaag de monteur gekomen om de draad naar boven te brengen met een staartje aan het verhaal want de glasvezel kon niet in de meerkast geplaatste worden want we hadden de bepaalde benodigdheden niet wat ons van te voren niet gemeld was. Nu zou er een draad door 't hele huis geplaatst moeten worden willen wij gebruik maken van glasvezel. Kort om fiber maakt valse beloftes en je hebt niks aan ze!!
Commentaar
Wat vervelend dat u voelt dat wij beloftes maken die we niet nakomen. In de meeste gevallen kan het glasvezel en glasvezelmodem in de meterkast geplaatst worden. Dit mede afhankelijk van de indeling van het huis en het punt waar het glasvezel de woning binnenkomt. Ik kijk de situatie bij u thuis graag voor u na. Zou u daarom uw postcode en huisnummer kunnen doorgeven. Dit kan via [email protected].
Alvast bedankt,
Tom van der Linden - Fiber Nederland